تکرار توهین روزنامه “مردم امروز” در هفته نامه “صدا”+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، نشریه صدا به سردبیری سعید لیلاز، در ستون تریبون آزاد خود، طی مطلبی در ستون "صدای مردم" خود تیتر توهین‌آمیز روزنامه مردم امروز را تکرار کرد.
بر اساس این گزارش، ماجرای توهین به پیامبر گرانقدر اسلام (ص) در نشریه شارلی ابدو چاپ فرانسه در شرایطی به مرگ این کاریکاتوریست منجر شد که در ادامه این حرکت شنیع، بار دیگر و پس از جنجال های به پا شده در کشور فرانسه، این نشریه مجددا تصویری توهین آمیز از پیامبر گرانقدر اسلام به نمایش گذاشت که خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.
خاطر نشان می‌شود در پی درج تیتر موهن از سوی روزنامه مردم امروز که به حمایت از کاریکاتوریست توهین کننده به ساحت پیامبر اکرم (ص) پرداخته بود این روزنامه توقیف شده است.
به گزارش خبرنگار دانا، مقامات مسئول در پی مطالبات مردمی در خصوص برخورد با کسانی که توهین به حضرت محمد (ص) را بازنشر می‌کنند این اقدام را انجام داده اند که این اقدام آنها شایسته تقدیر است.
خاطرنشان می شود وزارت ارشاد تا کنون اقدامی در جهت توقیف این روزنامه و برخورد با توهین کنندگان به پیامبر انجام نداده است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *