بكار گيري فناوری درآموزش باعث افزايش عملكرد علمی دانش آموزان می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، عليرضا مشايخي معاون برنامه ريزي و توسعه مديريت آموزش و پرورش ميانه در اولين جلسه برنامه ريزي جشنواره فناوري اطلاعات و ارتباطات ضمن تبريك هفته شورا ها با اشاره به قابليت هاي فناوري براي معرفي شيوه‌هاي جديد آموزش از طرف معلمان، گفت: ایجاد انگیزه در معلمان بمنظور به کارگيري شيوه‌هاي نوين آموزش مبتني بر فناوري در مدارس در معلمان باعث افزایش مهارت  در زمينه فناوري و تمايل به تغيير شيوه‌هاي تدريس کنوني می شود .

وی حمایت از  دانش‌آموزان در راستای  تغيير نقش و فعاليت ها ونظارت معلمان بر روی فعاليت های دانش‌آموزان و ارائه راه حل را از جمله مزایای این شیوه جدید آموزشی برشمرد. .

مشایخی در ادامه  افزود: بكار گيري امكانات فناوري در ارائه مسائل آموزشي و پرورشي در مدارس باعث ايجاد انگيزه ، بالا رفتن اعتماد به نفس، تقويت مهارتهاي اجتماعي، بالا رفتن مهارتهاي گروهي و مشارکتي و افزايش عملکرد علمي در دانش‌آموزان مي شود.

معاون برنامه ريزي و توسعه مديريت آموزش و پرورش ميانه از افتتاح آزمايشگاه دانش آموزي فنآوري نانو در پژوهش سراي دانش آموزي در آينده نزديك خبر داد و تصریح کرد: از اين پس دانش آموزان كارهاي تحقيقاتي و پژوهشي خود را در اين آزمايشگاه انجام خواهند داد.

مشايخي ياد آور شد : جشنواره فناوري اطلاعات و ارتباطات در زمينه هاي تولید محتوای الکترونیکی، برنامه نویسی و بازيهاي كامپيوتري برگزار خواهد شد و كليه معلمان و دانش آموزان علاقمند  می توانند در اين جشنواره شركت نمايند .

در پايان از زحمات كاوسي كارشناس فناوري اطلاعات با اهداي لوح و جوايزي در اين زمينه قدر داني شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. یاسر معصومی

    سلام داداش هر وقت دلم واست تنگ میشه میام تو سایت ها عکستو میبینم امیدوارم همیشه موفق باشی به امید دیدار………یاسر…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *