خبرنگاران روحیه مطالبه گری از مسئولان را در خود تقویت کنند

به گزارش میانا به نقل از ائل،حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه بمناسبت روز خبرنگار، گفت: امروز طیف گسترده ای از دشمنان درمقابل نظام قرار گرفته اند و حوزه گفتمانی و هویتی نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند.

وی افزود: در این میان خبرنگاران و اصحاب رسانه که معماران فرهنگی و فکری جامعه هستند؛ رسالتی عظیم و مهم بر عهده دارند تا بتوانند در خنثی کردن اهداف دشمن تاثیر گذار باشند.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: آمریکا در کنار سیاست فشار و تحریم، قصد براندازی نظام را دارد که اصحاب رسانه با جریان سازی های انقلابی و ولایت مدارانه، می توانند این اهداف را خنثی کنند.

حق مداری، عدالت خواهی و شجاعت از لازمه های یک خبرنگار متعهد

وی با تاکید بر رعایت اخلاق در رسانه توسط خبرنگاران، بیان داشت: حق مداری، عدالت خواهی، امانت داری، خیرخواهی و شجاعت و شرافت مواردی هستند که یک خبرنگار و اهل رسانه  متعهد باید بر آنها پایبند باشد.

حجت الاسلام آل هاشم  ضمن درخواست از اصحاب خبر و رسانه  بر پرهیز از غوغاسالاری، گفت:  روحیه مطالبه گری از مسئولان را در خود تقویت کنید تا از حق مردم دفاع کرده باشید.

وی ادامه داد: از حمله عواملی که اصحاب رسانه را از اخلاق دور می کند؛ تکیه بر ظن و گمان به جای علم و یقین، پیروی از هوای نفس و همچنین شتاب زدگی می باشد.

دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها تلاش دارند تا سیره امام(ره) را تحریف کنند

امام جمعه تبریز تاکید کرد: در مقطع کنونی طیفی از دشمنان در جبهه گسترده در برابر جمهوری اسلامی قرار دارند و خطرناک ترین تهدید مربوط به حوزه گفتمانی و هویتی است و دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها تلاش دارند تا موجب تضعیف گفتمان انقلاب و تحریف اندیشه ها و سیره های امام شوند.

وی ضمن درخواست از مسئولین بر توجه هر چه بیشتر به مشکلات خبرنگاران، گفت: تمام مسئولین وظیفه دارند از جامعه مطبوعاتی حمایت کنند و به از همه جهات به مطبوعات رسیدگی کنند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *