شهدا نور تاریخند و فروغ از نور خدا می گیرند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه شهدا غرق در ولایت بودند و ثبات قدم در دین، اسلام و قرآن منوط به حرکت در مسیر ولایت است، گفت: شهدا به خوبی توانستند این راه را تا آخر بپیمایند و در وصیتنامه خود به مردم نیز تاکید بر ولایتمداری و دینداری کرده اند.

 

 

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به ایثارگری ها و شهادت طلبی مدافعان حرم اظهار کرد: حضور در جبهه های جهاد و شهادت، ایمان، غیرت و ولایتمداری می خواهد و رسیدن به متاع دنیوی هرگز نمی تواند موجب شود تا انسان از زن و فرزند و جان و مالش بگذرد و به میدان شهادت پا گذارد.

 

 

 

 

   وی تصریح کرد: شهدا و خانواده های آنان نیازی به تکریم ندارند اما تکریم آنان دِینی است بر گردن همه ما و ما مدیون خون شهداییم و استمرار راه آنان است که می تواند مارا به سعادت و سربلندی برساند.

 

 

 

 

   حجت الاسلام امیرنژاد افزود: سپاه و بسیج امروز مورد هجمه دشمنان است چون هدف و راهشان، حرکت در مسیر شهداست.

 

 

 

 

   وی با تبریک دهه کرامت و با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع)، ولایت را جزء لاینفک خداشناسی و خداباوری دانست و اظهار کرد: کسی که در مسیر ولایت نباشد، بی شک نیل به خدا هرگز برایش میسر نخواهد شد.

 

 

 

 

   یادواره شهدای محله به همت حوزه شهید باکری و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در مقابل منزل شهید والامقام محمّد زینالی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مردم، مسئولین و خانواده های معزز شهدا در شهر ترک میانه برگزار شد.

 

 

 

 

 یادو خاطره شهید محمد زینالی در شهر ترک میانه

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *