راه‌اندازی خط هوایی تبریز-مسکو /عذرخواهی آتا از مردم

به گزارش میانا، فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در دیدار با مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا و جمعی از دست‌اندرکاران این مجموعه با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری تبریز در سال‌های اخیر با در نظر داشتن اهداف بین‌المللی شهر، پشتیبانی خطوط هوایی را در دستور کار خود قرار داده که نمونه‌ بارز آن راه‌اندازی خط هوایی تبریز-هامبورگ است؛ خوشبختانه امروز با توجه به ظرفیت‌های مشترک اجتماعی در دو شهر، شاهد فعالیت این خط هوایی با ظرفیت قالب قبول هستیم.

وی ادامه داد: راه‌اندازی خط هوایی تبریز-مسکو  در روزهای آتی، اتفاق مهم دیگری است که قطعاً در ارتقای جایگاه بین‌المللی تبریز و معرفی جاذبه‌های گردشگری در شهرهای هدف، موثر خواهد بود.

شهردار تبریز در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شرکت هواپیمایی آتا گفت: آتا یک مجموعه حیثیتی و ارزشمند برای تبریز و آذربایجان است که خدمات و تاثیرات شایانی در کیفی‌سازی ارتباطات هوایی داشته‌است.

نجفی با بیان این‌که این خدمات و تلاش‌ها، با حاشیه‌سازی‌های بی‌مورد مخدوش نخواهد شد، افزود: آتا باید بدون توجه به این قبیل مسائل، تمام تلاش خود را صَرف جبران کاستی‌ها و تقویت خدمات فنی و کیفی خود کند.

وی «تبریز ۲۰۱۸» را بستر ارزشمند تحول در ارتباطات هوایی تبریز دانست و ادامه داد: شهرداری تبریز از هر حرکتی که موجب اعتلای نام تبریز و تسهیل در مراودات بین‌المللی شهروندان باشد، پشتیبانی می‌کند؛ در مقابل، از عموم شرکت‌های هواپیمایی و به خصوص شرکت آتا که توسط فرزندان آذربایجان و تبریز مدیریت می‌شود، انتظار داریم خدمات خود را از محدوده مسافربری صِرف ارتقا داده و در بخش‌های مختلف تبلیغاتی و فرهنگی به موضوع مهم تبریز ۲۰۱۸ بپردازند.

آتا از مردم عذرخواهی کرد

همایون قدیمی، مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی آتا نیز در این دیدار، حمایت‌های شهردار تبریز از شرکت‌های هواپیمایی را موجب دلگرمی دانست و گفت: راه‌اندازی خط هوایی تبریز-هامبورگ نشان‌دهنده تاثیر عینی حمایت‌های شهرداری تبریز بوده و می‌تواند زمینه توسعه سایر خطوط هوایی به مقصدهای اروپایی رافراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که بیشتر شرکت‌های هواپیمایی کشور، برای ارائه خدمات بهینه، ظرفیت خود را کاهش داده‌‌اند، آتا با تلاش مجموعه عوامل و با بهره‌گیری از ظرفیت تمام هواپیماها، فعال است.

قدیمی متذکر شد: شرکت آتا از بابت تاخیرهایی پیش‌آمده عذرخواهی می‌کند؛ با این حال، این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که با تقویت زیرساخت‌ها و اجرای برنامه‌های آموزشی، در آینده نزدیک تحولات محسوسی در روند فعالیت‌های این شرکت محقق کنیم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا، با اشاره به این‌که آتا به صورت فعال وارد برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ شده است، از خرید ایرباس‌های جدید در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در آغاز سال آینده، با اخذ مجوزهای بین‌المللی از طرف آتا، شاهد ایجاد خطوط هوایی به مقصد چند شهر مهم اروپایی خواهیم بود.

 مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا همچنین نصب لوگوی تبریز ۲۰۱۸ روی هواپیماها، ارائه خدمات اینترنتی در داخل هواپیما و معرفی جاذبه‌های گردشگری تبریز در نشریات آتا را وعده های این شرکت در زمان بندی تبریز ۲۰۱۸ عنوان کرد.

آتا، شانزدهمین شرکت هواپیمایی کشور است که از سال ۸۷ در تبریز راه‌اندازی شده‌است، این شرکت در حال حاضر ادارای ۸ هواپیمای بوئینگ MD و ۳ هواپیمای ایرباس آ-۳۲۰ و ۴ فروند بوئینگ ۷۳۷ است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *