پایبندی به برجام تا وقتی است که طرف مقابل عهد شکنی نکند/ مسئولین با قاطعیت و انقلابی با دشمنان برخورد کنند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران روز یکشنبه ۸ مردادماه در جریان سفر یک روز خود به شهرستان میانه در گفتگو با خبرنگار میانا با اشاره به بد عهدی های طرف مذاکره کننده با جمهوری اسلامی ایران و نقض آشکار برجام توسط آمریکا، اظهار داشت: قرآن تکلیف دولتمردان ما را در مواجهه با وضع تحریم های خصمانه آمریکا مشخص کرده و طبق فرموده خداوند متعال  پایبندی به قرار تا وقتی است که طرف مقابل عهد شکنی نکرده باشد.

 

آیت الله سید احمد خاتمی  با بیان اینکه دولتمردان در صورت مشاهده خیانت از سوی طرف مقابل مذاکره کننده می بایست با قاطعیت مقابله به مثل کنند، افزود: انتظاراصلی مردم هم همین است و اگر دشمنان بوی ببرند که مسئولین ما شعار گونه رفتار و عمل می کنند شیطنت های خود را افزایش خواهند داد.

 

 

وی با بیان اینکه اگر مسئولین و دولتمردان نظام در اداره کشور انقلابی عمل کنند، مردم نیز همواره همراه آنان خواهند بود و این  عرصه نیازمند همکاری مردم با مسئولان است.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به اهمیت ترکیب دولت دوازدهم، خاطرنشان کرد: ترکیب دولت در ۴ سال دوم باید مبتنی بر کار و تلاش و گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

 

 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: دولت می بایست در کابینه خود جناح و حزب مداری را کنار بگذارد و اگر قرار است به فکر اعتلای نظام جمهوری اسلامی باشیم نیازمند دولتمردان کاری هستیم.

 

 

 

وی تصریح کرد: دولتمردانی در کابینه گزینش بشوند که میزان تعهد به ارزش ها و توامندی های آنها محرز باشد.

 

 

 

امام جمعه موقت تهران همچنین مقصود از پیام آتش به اختیار رهبری را  کار فرهنگی تمیز و با حساب و کتاب  عنوان و افزود: بد تفسیر کردن یکی از راه های از بین بردن آرمانهاست و نباید خودسرانه و با بی قانونی به این سخن عمل کنیم.

 

 

 

وی تصریح: متدین نان ما باید منتظر عمل مسئولین نباشند و در چارچوب قوانین در این راستا پیش دستی کنند.

 

 

 

 

سخنرانی در تیپ ۳۶ پیاده مکانیزه ارتش شهرستان میانه ازبرنامه های صبح امروز آیت الله خاتمی در میانه بود و امشب پس از نماز مغرب و عشاء نیز در مسجد جامع سخنرانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *