توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص)، توطئه ای صهیونیستی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه در خطبه های نماز عبادی – سیاسی روز جمعه 26 دی، در جمع پرشور نمازگزاران با بیان این موضوع که انسان ها باید در مواردی که علم به آن موضوع را ندارند، از اظهار نظر،  خود داری کنند، افزود : بسیاری از مشکلات را ناشی از عمل نکردن به آیات و روایات الهی و تاکیدات آن بر خوداری از اظهار نظر در مواردی که علم کافی در اختیار انسان نیست، دانست .

امام جمعه میانه از افشای اسرار مومنین ، غیبت کردن و عیب جویی،  به عنوان  بزرگترین گناهان در راه کسب علم و ایجاد فضای اضظراب و دلهره در جامعه یاد کرد و از آن به عنوان کاری ناشایست که  از بی اطلاعی و نبود علم و برخورد نکردن عقلانی با مسائل عنوان کرد .

خطیب جمعه میانه با اشاره به نزدیک شدن به ایام مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (مد) در 19 دی ماه در جمع مردم قم ، اظهار داشت : رسانه های غربی در صدد اصلاح چهره زشت و منفور خاندان پهلوی با هدف تاثیر گذاری در بین نسل امروز و در سایه کمبود انتقال مفاهیم از سوی گذشتگان هستند .

وی بر لزوم انتقال مفاهیم و وقایع انقلاب  اسلامی توسط افراد حاضر در آن دوران به نسل امروز تاکید کرد و افزود : ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی و دلایل وقوع آن و همچنین جنایت های رژیم منحوس پهلوی باید بصورت شفاف به نسل امروز انتقال یابد .

 حامدی با اشاره به وقایع مهم تاریخی و تاثیر گذار در روند پیروزی انقلاب اسلامی  و فرار شاه از کشور ، به  قیام خونین مردم قم در 19 دی ماه و تظاهرات عاشورای سال 57 ، اشاره کرد و افزود: بسیاری از این صحنه ها که مردم جانانه به پای نظام و انقلاب ایستاده اند از سوی برخی مسئولین و مردم به فراموشی سپرده شده است و صحبت های یک نماینده از از طریق تریبون مجلس از جمله این موارد است .

وی صحبت های مطهری در مجلس را تعجب آور و شرم آمیز خواند و اظهار داشت : نقل قولهای وی از سوی شاهدان عینی غیر قابل قبول و نشانه تداوم دشمنی ، دشمنان نظام با توطئه های داخلی است .

امام جمعه میانه، وحدت و اتکا به توان داخلی را عمل ایستادگی در مقابل استکبار جهانی عنوان کرد و افزود : ایجاد نارضایتی و کارشکنی از سوی مسئولین نظام و مانع تراشی در مقابل مردم که در راستای تولید و پیشرفت کشور قدم بر می دارند، به هیچ عنوان قابل قبول نیست .

وی تصریح کرد : در حال حاضر جهان اسلام چشم به رهبری های مقام معظم رهبری (مد) دارد و ایجاد هرگونه نگاه تردید آمیز نسبت به نظام و انقلاب در کنار مانع تراشی های کشور های خارجی جایز نیست .

خطیب جمعه میانه همچنین با اشاره به 27 دی ماه ، سالروز شهادت فداییان اسلام و همچنین 29 دی به عنوان فرا رسیدن سالگرد شهادت مدافع حرم شهید محمود رضا بیضایی ، یاد و خاطره تمامی شهدا را گرامی داشت .

حجت الاسلام و المسلمین حامدی با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی در انتشار کاریکاتور نبی مکرم اسلام (ص) و توزیع آن در تیراژ بالا به چندین زبان دنیا ، افزود : 4 سال پیش همین نشریه با انتشار کاریکاتور فرزند نخست وزیر فرانسه با واکنش شدید دولت مواجه و اقدام به عذر خواهی نمود ، که در این مورد نگاه دولت متفاوت بوده و با عنوان آزادی بیان، اجازه  اهانت به بیش از 2 میلیارد مسلمان جهان را به راحتی داده است .

وی بهره بردار اصلی از اهانت به پیامبر اسلام (ص) را رژیم غاصب و منفور صهیونیستی به منظور ایجاد نا امنی و  نشر سناریوی اسلام هراسی در کشورهای اروپایی همچون فرانسه عنوان کرد و افزود : مهاجرت معکوس به اسرائیل در راستای استفاده از منابع و امکانات دولت های استکبار گر از جمله اهداف شوم و توطئه ای مرموز این رژیم است .

حامدی هدف مستکبران غربی از به راه انداختن جریان های تکفیری و اهانت به مقدسات اسلامی و پیامبر گرامی اسلام(ص) را مقابله با مسلمانان و تطهیر چهره ناپاک رژیم صهیونیستی دانست .

امام جمعه میانه بر لزوم گردهم آمدن مسلمانان پیرامون نام وحدت بخش پیامبر اعظم (ص) بر لزوم بصیرت و آگاهی مسلمین جهان تاکید کرد و اظهار داشت : هدف دشمنان بر هم زدن امنیت و آرامش کشور در سایه همه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی است .

وی در ادامه به مراسم اخیر گردهمایی علما و فضلای شهرستان میانه به مناسبت 17 ربیع در شهر قم اشاره و افزود : در این مراسم معضلات و مشکلات شهرستان میانه با حضور مسئولین و روحانیون به بحث و بررسی گذاشته شد .

حامدی همچنین از حل مشکلال اسناد مالکیتی 6 هزار خانه مسکونی در سایه هبه و عطیّه مقام معظم رهبری (مد) در سایه تلاش مسئولین شهرستان به عنوان حادثه ای مهم و تاریخی در سطح شهرستان یاد کرد .

وی همچنین از ارتقای سیستم فرستنده دیجیتال شهرستان میانه در راستای  تامین اعتبار از سوی صدا و سیمای استان و حل مشکل آنتن دهی و دریافت کانال های شبکه دیجیتال در اکثر نقاط شهرستان میانه خبر داد .

خبرنگار : امید کوهی 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *