فرماندار میانه از ایجاد پایانه صادراتی در شهرستان میانه خبر داد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حمید شکری در جلسه کارگروه تخصصی صادرات غیرنفتی شهرستان میانه با بیان اینکه بخش خصوصی در حال حاضر مراحل اداری کار خود را آغاز کرده، گفت: موضوع ایجاد پایانه صادراتی در کارگروه استانی ستاد تسهیل سرمایه گذاری استان مطرح شده و جهت تصویب به ستاد توسعه صادرات غیرنفتی استان ارسال شده است.

 

 

وی تسهیل در امر صادرات، رونق بازار فروش و بازاریابی محصولات و ایجاد اشتغال را از مزایای این پایانه برشمرده، گفت: با توجه به اینکه شهرستان میانه تولیدات غیرنفتی فراوانی که دارد، ایجاد پایانه صادراتی در شهرستان جزو موارد مهم در جهت رونق فروش این محصولات است که امیدواریم مجموعه کاملی برای فروش در این شهرستان راه اندازی شود.

 

 

شکری با بیان اینکه زمینه های تسهیل ایجاد پایانه صادراتی از جمله تامین زمین و آبرسانی و دیگر امتیازت با همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان فراهم شده است، گفت: ایجاد پمپ بنزین، باسکول، هتلینگ، رستوران و دیگر موارد از جمله نیازهایی است که باید سرمایه گذاران بخش خصوصی وارد عرصه ساخت آن شده و از فرصت های بزرگ سرمایه گذاری بهره مند شوند و برخی افراد در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند و ما از هیچ حمایتی در این راستا دریغ نمی کنیم.

 

 

فرماندار میانه با اشاره به اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت باید کلیه تولیدی های شهرستان میانه حتی در زمینه کشاورزی که قابلیت صادرات دارند را شاکله مند و منسجم نماید، افزود: باید به بازار تولید شهرستان میانه تحرک ببخشیم و این انسجام موجب آغاز سریع تر کار پایانه صادراتی میانه خواهد بود.

 

 

گفتنی است تولید لوله پلی اتیلن، ایزوگام، مایع ظرفشویی، لوازم بهداشتی، قطعات خودرو، انواع محصولات کشاورزی، آب معدنی و ادوات کشاورزی، تنها بخشی از تولیدات شهرستان میانه است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قابلیت صادرات را دارا می باشند.

 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا امامی
انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *