اعتراف پسر ترامپ به دیدار با وکیل روس در دوره انتخابات با هدف دستیابی به اطلاعاتی درباره کلینتون

به گزارش میانا، باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان، دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس‌جمهور آمریکا، ملاقات خود را با وکیل روس در جریانرقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ تائید کرد.

او در مصاحبه با نیویورک‌تایمز اعتراف کرده که در جریان رقابت‌های انتخاباتیسال ۲۰۱۶ با یکی از وکلای مرتبط با کرملین دیدار کرده است.

روزنامه‌ نیویورک تایمز در این زمینه هم گزارش داده که در این جلسه، «پل مانیفورت» -که بعد‌ها رئیس کمیته مبارزات انتخاباتی ترامپ شد- و نیز جرد کوشنر، داماد رئیس‌جمهور آمریکا، در این دیدار حضور داشته‌اند.

نیویورک تایمز به نقل از دونالد ترامپ جونیور نقل کرده است که وی نشستی با «ناتالیا وزل نیتسکیای»، وکیل روس، داشته است.

بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ جونیور در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با وعده دریافت اطلاعات درباره هیلاری کلینتون با وکیلی روسی دیدار کرده است.

او در ازای دریافت اطلاعاتی که به هیلاری کلینتون آسیب زند، با وکیلی دیدار کرد که به گفته نیویورک‌تایمز با مسکو در ارتباط بوده است. دونالد ترامپ جونیور گفته است که از قبل نمی‌دانست با چه کسی قرار است دیدار داشته باشد و فقط یک آشنا به او گفته بود قرار است با کسی دیدار کند که اطلاعاتی به نفع ستاد انتخاباتی ترامپ دارد.

پسر ترامپ درباره این ملاقات گفته است: این زن اظهار داشت که اطلاعاتی درباره کمک مالی افراد مرتبط با روسیه به کمیته ملی حزب دموکرات و حمایت آن‌ها از خانم کلینتون در اختیار دارد. دونالد ترامپ جونیو گفته است که اظهارات این (وکیل روسی) سربسته، مبهم و بی‌معنی بوده و هیچ جزئیات یا اطلاعات پشتیبانی را مطرح و ارائه نداده است و به سرعت معلوم شده که وی اطلاعات معنی‌داری در اختیار ندارد.

سخنگوی تیم حقوقی ترامپ گفته است: دونالد ترامپ از این جلسه اطلاع نداشته و در آن حضور نداشته است.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *