پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، عاشقان خدایند و خدا عاشق آنان است

 به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه را نمونه هایی از فدائیان اسلام، انقلاب و ولایت دانست و افزود: اینان از جان و آبروی خود گذشتند تا امنیت و پیشرفت بر کشور حاکم شود.

 

 

   وی به خدمات غیرقابل احصاء سپاه از ابتدای شکلگیری تا کنون اشاره کرد و گفت: سپاه در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن شبانه روز در تلاش بوده و هست و هرگز استراحت نخواهد کرد و سرزنش و استهزای دشمنان خارجی و منافقان و برخی خودی ها، مانع از انجام وظایف آنها نشده و نخواهد شد.

 

 

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد بهترین سلاح در برابر هجمه های دشمنان و منافقان داخلی را حفظ وحدت، یکپارچگی و انسجام عنوان کرد و افزود: صراط مستقیم، صراط ولایت است و تا زمانی که از این مسیر منحرف نشویم، هیچ نیرو و قدرتی نخواهد توانست ما را زمین گیر کند.

 

 

   جعفر غیابی فرمانده سپاه میانه نیز در این برنامه ضمن تقدیر از بازنشستگان و پیشکسوتان مرتبط با سپاه، اظهار کرد: بازنشستگان و  پیشکسوتان باید با حفظ ارتباط و همبستگی با نیروهای شاغل، پشتیبان و تکیه گاه عملی پاسداران بوده و آنها را در انجام وظایف و ماموریت ها یاری نمایند.

 

 

   اردوی یکروزه بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه میانه در یکی از باغهای روستای بالسین برگزار شد و اجرای پیاده روی عمومی و مسابقات متنوع ورزشی، رسیدگی به مشکلات و مسائل بازنشستگان و پیشکسوتان، و برگزاری کارگاه مشاوره خانواده و نحوه برخورد با فرزندان از جمله مهمترین برنامه های این اردوی یکروزه بود.

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *