خدمتگزاری به مردم موجب اقتدار و قدرت بازدارندگی می‌شود/ بهترین راه مقابله با توطئه تضعیف سپاه و بسیج حضور در بین مردم و خدمتگزاری به مردم است

به گزارش میانا به نقل از فارس، غلام‌عسگر کریمیان دیشب در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی طرح هجرت اظهار داشت: اردوهای جهادی بستر‌سازی برای خدمت‌رسانی به محرومان در سطح جامعه است.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در مورد خدمتگزاری به مردم محروم افزود: طبق تعبیر مقام معظم رهبری  بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به همین مردم است و نباید فراموش کنیم خدمتگزاری به مردم تبدیل به مبارزه با طاغوت می‌شود.

کریمیان یکی از ارکان تولید قدرت و اقتدار نظامی را حضور مردم  در صحنه دانست و افزود : خدمتگزاری به مردم باعث پشتیبانی همه جانبه مردم از نظام و حاکمیت است.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: خدمتگزاری به مردم موجب ارتقای رضایت‌مندی مردم و به تبع آن موجب اقتدار و قدرت بازدارندگی می‌شود.

وی با اشاره به اهداف دشمن برای تضعیف جایگاه سپاه و بسیج در بین مردم گفت : اساساً دشمن در صدد تضعیف جایگاه بسیج و سپاه در بین اقشار مختلف مردم است و حرکت مقابله‌ای با هجمه‌های دشمنان حضور در بین مردم و خدمتگزاری به  آحاد مردم ولایت مدار است.

کریمیان خدمتگزاری به مردم را یک توفیق الهی دانست و خاطرنشان کرد: شما دانشجویان جهادی و  بسیجی با همت بلند، روحیه جهادی  و عمل انقلابی توفیق بسیار بزرگی کسب کرده‌اید.

وی در ادامه به فرماندهان نواحی و حوزه‌های مختلف توصیه کرد، شما فرماندهان رده‌های مختلف در اردوهای جهادی تحمل خود را افزایش داده و دل بزرگی داشته باشید.

فرمانده سپاه عاشورا با تشکر و قدردانی از مجموعه بسیج سازندگی اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی مجموعه‌ای فعال و اثرگذار در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، عمران، آبادی و  سازندگی است و ما قدردان فعالیت‌های شما هستیم.

وی با اشاره به حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در اردوهای بسیجی گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان جهادی  همچون چشمه‌های آب جاری پاک و زلال هستند و ما باید با ایجاد جریان‌ها و مسیرهای مناسب و خوب آنها را هدفمند هدایت و راهنمایی کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه باید پایگاه مردم انقلاب اسلامی در بین اقشار مختلف مردم حفظ شود، تصریح کرد: پاسداران و بسیجیان عزیز با حضور در نقاط محروم و خدمت به مردم و انجام کارهای مختلف موجب رضایت‌مندی عموم مردم شده و از این طریق پایگاه مردمی انقلاب اسلامی حفظ و حراست می‌شود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *