در سال جاری ۲۲۵ میلیارد ریال برای بازسازی مدارس شهرستان میانه هزینه خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حمید شکری در جلسه شورای  آموزش و پرورش  افزود:  با این حال که خیرین مدرسه ساز میانه جزو برترین های استان و همواره حامی و یاور آموزش و پرورش می باشند اما نیازمند کمک بیشتر آنان برای حل مشکلات موجود هستیم.

 

 

وی با بیان اینکه کیفیت برخی مدارس قدیمی شهرستان به دلیل فرسودگی قابل اعتماد نیست و برخی مناطق از جمله  مناطق محروم شهر میانه نیز از داشتن مدرسه محروم هستند، گفت: باید برای رفع این مسائل، از اعتبارات محرومیت زدایی به این بخش اختصاص داده شود.

 

 

فرماندار میانه از صدور مجوز تاسیس ۶۹ مدرسه غیردولتی در شهرستان خبر داده، گفت: با توجه به اینکه تعداد بالای مدارس موجب عدم تکمیل ظرفیت آنها می شود لازم است آموزش و پرورش شهرستان با برنامه ریزی لازم نسبت به شناسایی مناطق مورد نیاز اقدام کند تا مدارس در این نقاط تاسیس گردد.

 

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان میانه نیز در این جلسه با بیان اینکه ۲۳۰۰ نوآموز در شهرستان میانه وارد چرخه آموزش خواهند شد، گفت: نسبت به سال تحصیلی گذشته ۲۰۰ نفر افزایش داشتیم.

 

 

یوسف ساجدی فر توجه به استعداد و نیازهای دانش آموزان و برنامه ریزی بر اساس خواسته های آنان را از خلاءهای حوزه آموزشی عنوان نموده افزود: تقویت بنیه دانش آموزان در مسائل فرهنگی و مذهبی را در اولویت امور قرار داده ایم که در این راستا بانک اطلاعاتی قرآنی دانش آموزان میانه با محورهای حفظ، قرائت و سایر رشته ها راه اندازی شده است.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *