نباید بهانه دست آمریکا بدهیم/ هنوز شرایط ما خوب نیست/ قوای کشور به دنبال تخریب هم نیستند

 به گزارش میانا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در همایش سراسری قوه قضائیه حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداخت.

مهمترین محورهای سخنان رئیس‌جمهور به شرح ذیل است:

شهید بهشتی مظلوم‌ترین شخصیت به نام انقلاب اسلامی است.

کسانی که امروز از رکود صحبت می‌کنند آن روز و در سال ۹۱ کجا بودند. الان که شرایط به اینجا رسیده، به تازگی عده‌ای توانسته‌اند کلمه رکود را ادا بفرمایند.

از سال ۸۵ تا ۹۲ اشتغال خالص تقریبا صفر بود، در حالی که بیشترین بیکار را داشتیم. دولت یازدهم کشور را در رکود بی نظیر تحویل گرفت. آنها که امروز از رکود می گویند چطور زمان رشد منفی ۶٫۸ درصد ساکت بودند.

هنوز شرایط ما خوب نیست. اگرچه آمار اشتغال فصل بهار ۷۰۰ هزار نفری است، اما با نقطه مطلوب فاصله داریم.

کدام عقل سلیم می‌گوید که رقابت‌ها را دوباره آغاز کنیم. رقابت‌ها برای دوران انتخابات است. مردم در انتخابات کار خود را به خوبی انجام دادند و امروز نوبت ما مسئولان است. مشکلات امروز، مشکلات دولت دوازدهم نخواهد بود، بلکه مشکلات نظام و همه ملت است.

البته که دشمنان ما نمی‌خواهند ما متحد باشیم و از هر کاهی کوه می‌سازند. دشمنان ما از روز اول می‌خواستند که نظام ما ایجاد نشود و اگر ایجاد شد قدرتمند نباشد و مردم همیشه از نظام خود ناراضی باشند.

هیچ وقت قوای کشور به دنبال تخریب همدیگر نبودند.

باید کاری کنیم که اگر آمریکا خواست مقابل ما بایستد، سایر قدرت‌ها اقدامش را محکوم کنند. نباید اجازه دهیم آمریکا قدرتمند شود و نباید بهانه به دست آمریکا بدهیم.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *