تبریک عید سعید فطر از طرف پایگاه خبری میانا

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، عید سعید فطر، روز بازگشت به فطرت پاک خدایی انسان و آغاز فصلی نو از بندگی و عبودیت پس از یک ماه تمرین خودسازی است. عید سعیدی که پیش روست، از آن جهت که عید بندگان دعوت شده به یک ماه ضیافت پرفیض معبود بوده، مبارک و مفرح است.

بندگانی که در بهار قرآن، به مبارزه با نفس اماره پرداختند و در پایان یک ماه بندگی، اکنون با دعوتی که برای شرکت در میهمانی سال آینده از فرشتگان مقرب درگاه احدیت اخذ کرده اند، گویی پاداش خود را تمام و کمال دریافت نموده اند. رمضان المبارک برای مسلمانان آزاده فقط جهاد اکبر و مبارزه با نفس نیست؛ بلکه اکنون قریب ۴ دهه است که به “تدبیر” پیر و مرادمان حضرت روح الله(س)، “امید” به رهایی قدس شریف و فلسطین، این پاره تن اسلام را از چنگال صهیونیست های غاصب در دل های تمام آزادیخواهان و مظلومان جهان دوچندان ساخته است.

اینک  یک بار دیگر سجده شکر به درگاه حضرت حق به جا می آوریم که رمضان دیگری ما را مهمان کرد تا در شب های قدرش، توشه ایمان و تقوی برداریم و در روز قدسش، فریاد برائت از استکبار و صهیونیسم بین الملل سر دهیم و برای روزها و ماه های پیش رو و خدمت به خلق خدا، توان بیشتری بیندوزیم.

مجموعه همکاران پایگاه خبری میانا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان خداجوی به ویژه هموطنان عزیز در ماه مبارک رمضان، حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و همه مردم مومن و متدین شهرستان میانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای تمام ملت شریف و مسئولان خدوم نظام، در مسیر خدمت صادقانه و تلاش برای ساختن ایرانی آباد، آزاد و سربلند و سرافرازی اسلام و مسلمین توفیق روزافزون مسئلت داریم.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *