دعوت فرمانده سپاه میانه برای حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، سرهنگ  پاسدار  جعفر غیابی در گفتگو با پایگاه خبری – تحلیلی میانا، اظهار داشت : روز جهانی قدس یادگار ارزشمند بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می باشد و این روز به عنوان نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین است.

 

 وی با بیان اینکه روز قدس تنها متعلق به فلسطین نیست بلکه روز روز اسلام و روز حق خواهی مردم مظلوم سراسر جهان می باشد ، افزود: مردم با حضور خود در این راهپیمایی جهانی حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت خود را با اشغال‌گری، تجاوز و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

فرمانده سپاه میانه به نمایندگی از مجموعه سپاه  و بسیح شهرستان میانه ضمن حمایت از اقدام انقلابی و شجاعانه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله موشکی به مقر فرماندهی تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور سوریه آمادگی کامل این مجموعه و جانفشانی در راستای اهداف انقلاب اسلامی را اعلام نمود.

 

وی تصریح کرد: همانند سالهای گذشته با تبعیت از فرامین رهبر انقلاب مردم روزه دار و ولایت مدار شهرستان میانه اعم از زن، مرد، پیر و جوان همه با مشت های گره کرده در صحنه حاضر خواهند شد تا بار دیگر بگویند که می دانند سرشاخه تمام جنایات در جهان صهیونیست است.

غیابی  با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار شهرستان میانه از همه اقشار با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام خواهند زد، تصریح کرد: از همه مسلمانان جهان به ویژه مردم همیشه در صحنه ایران و شهرستان میانه دعوت می‌کنم، با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

فرمانده سپاه ناحیه میانه در پایان به محل‌برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: امسال راهپیمایی روز قدس در شهر میانه روز جمعه  ۲تیرماه راس ساعت ۱۲ ظهر از میدان معلم برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *