حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخ محکم به یاوه گویی رژیم صهیونیستی/دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از اقدام اخیر سپاه درس عبرت بگیرند

به گزارش میانا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمدعلی آل‌هاشم در خصوص روز قدس با بیان اینکه با توجه به اهمیت روز قدس همه‌ساله حضور گسترده و پرشوری از مردم شاهد را هستیم، اظهار داشت: امسال نیز با توجه به توطئه‌های اخیر اسرائیل و هم‌پیمانش، مراسم روز قدس پرشورتر از سال‌های قبل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه پادشاه رژیم آل‌سعود با اسرائیل دست دوستی داده و ایران هراسی راه می‌اندازند، گفت: پادشاه سعودی به کشورهای مختلف سفر می‌کند و در مقابل رئیس جمهور آمریکا هم به عربستان سعودی سفر کرده و با هم پیمانان ضد ایرانی جلسات مختلف برگزار می‌کنند و علاوه بر ایران علیه مسلمانان جهان برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به حملات موشکی اخیر سپاه علیه داعش، بیان کرد: این عملیات مقتدرانه که توسط برادران عزیز سپاه انجام شد، پاسخ و پیام محکمی به افراد مورد حمایت اسرائیل بود.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به حمایت اسرائیل از گروه‌های تکفیری داعش، اضافه کرد: با توجه به این مسئله و به پاس قدردانی از تلاش‌های سپاه پاسداران در راستای محکوم کردن غده سرطانی باید در راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به یاوه‌گویی ولیعهد‌عربستان مبنی بر اینکه عربستان می‌خواهد جنگ را به داخل ایران بکشاند، گفت: عربستان چند سال است که می‌خواهد در ایران کاری را انجام دهد ولی به لطف خداوند نمی‌توانند در مقابل فداکاری‌های رزمندگان و نیروهای مسلح  خواسته‌های شوم خود را محقق سازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تاکید کرد: بر اساس تجربه هر زمانی که جمهوری اسلامی ایران از ناحیه دشمنان تهدید شده در داخل انسجام و وحدت و انسجام ملی مردم بیشتر شده است.

وی متذکر شد: آنهایی‌ که علیه ایران هم پیمان شده‌اند سرشان به کار خود باشد و بدانند هیچ‌گاه در مقابل انسجام ملت ایران کاری از پیش نخواهند برد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از اقدام اخیر سپاه پاسداران درس عبرت بگیرند و بیشتر از این به موضوعات دامن نزنند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *