حمله هوایی آمریکا به شمال غرب پاکستان هفت قربانی گرفت

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، پهپادهای آمریکایی امروز بار دیگر منطقه 'شوال' را که از جمله مناطق قبایلی شمال غرب پاکستان در وزیرستان شمالی محسوب می شود، هدف قرار دادند. 

معمولا منابع غربی و آمریکایی بعد از انجام حملات هوایی پهپادهای آمریکایی به پاکستان، برای توجیه این حملات، اعلام می کنند که این حملات مواضع تروریست ها را بطور کاملا دقیق هدف قرار می دهد و در بیشتر این حملات، فرماندهان و افراد اصلی شبه نظامیان و تروریست ها کشته می شوند.

اما در طول سالیان گذشته، بجز چند مورد که تعداد آن به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد، این حملات مرگبار تاثیری در از بین بردن فرماندهان و افراد اصلی شبه نظامیان پاکستان نداشته است.

حمله تروریستی اخیر طالبان به مدرسه پیشاور، بهانه ای شده است تا آمریکا بار دیگر حملات هواپیماهای بدون سرنشین به خاک پاکستان را افزایش دهد. 

آمریکا مدعی است این پرندهای آهنی کنترل از راه دور، مواضع شبه نظامیان را هدف قرار می دهند و بسیار دقیق هدف گیری می کنند اما گزارش منابع و مقامات رسمی پاکستان، شواهد عینی و موسسات مردم نهاد که تحقیقات زیادی در این زمینه انجام داده اند، حاکی است بیش از 80 درصد قربانیان حملات پهپادهای آمریکایی، افراد عادی و بی گناه از جمله زنان و کودکان هستند. 

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *