شهرک نشینان شهر میانه همچنان چشم انتظار دستگاه خودپرداز بانکی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، صرفه جویی در زمان  و سهولت در انجام امور بانکی و جلوگیری از مراجعات متعدد به مرکز شهر و ایجاد ترافیک و آلودگی توسط وسایط نقلیه تنها بخشی از مزایای مستقر شدن دستگاه های خودپرداز بانکی و شعب بانکی در دسترس شهرک نشین ها می باشد.

نبود مدیریت و سامان دهی مناسب در استقرار دستگاه خودپرداز باعث شده تا ساکنین شهرک های اندیشه و ولی عصر و فرهنگیان، با هزاران نفر جمعیت سالیان طولانی از این گونه امکانات  بی‌ بهره بمانند و شهروندان با توجه به نبود دستگاه خودپرداز، اغلب  برای دریافت حقوق و یا انجام دیگر عملیات بانکی ناگزیر از مراجعه به شهر و پیمودن مسافتی طولانی برای حضور در بانک ها هستند.

حال انجام امورات ساده بانکی و نبود خودپرداز در شهرک‌های پرجمعیت شهر میانه تبدیل به موضوعی حل نشدنی گشته و معلوم نیست چه عاملی سبب جلوگیری از ایجاد امکانات که برای خود شعبه‌های بانک‌ها که برای آنها سود نیز در پی خواهد داشت، شده است.این کمبود سخت افزاری موضوعی است که می‌تواند از سوی شعب بانک‌ها مورد توجه قرار گرفته و با ایجاد تفاهم نامه و همکاری با مجموعه‌های دیگر مانند ادارات و سازمان های دولتی  به راحتی به این اقدام دست بزنند و نیازی به تاسیس شعبه و خرید زمین و مکان که مشکل اصلی بانک هاست نیست.

لازم به ذکر است معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در تاریخ 93/03/09 در گفتگو با خبرنگاران ، بر ایجاد پست بانک در شهرک اندیشه و فرهنگیان برای حل مشکلات بانکی تا 10 روز آینده تاکید کرده بود که تا کنون این وعده محقق نشده است .

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۲ نظر

  1. محمد قره داغی

    با سلام

    فبلا هم گفته بودم شهر میانه در شرایط عادی از میدان آزادی تا میدان معلم می باشد

    در موقع انتخابات شهرک ها و بقیه جاه و… شهر محصوب می شوند

  2. با افتتاح کنارگذر شمالسی شهر میانه که از پلیس راه میانه زنجان شروع و پس از 12 کیلومتر از پشت پارک جنگلی وارد جاده تبریز می شود عملا جاده ترانزیت ( بلوار زینبیه ) تبدیل به خیابان اصلی و مرکزی شهری می شود و نقش خیابان امام خمینی را بازی می کند لازم است از هم اکنون بسیاری از بانک ها به این خیابان ( جاده ترانزیت فعلی ) انتقال یابد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *