کاندیدای معترض اهری با پایِ برهنه به تبریز رسید/ به‌جای تبلیغات کاغذی خیابان‌ها را ‌آسفالت کردم

به گزارش میانا به نقل از آناج، از صبح دیروز خبری با عنوان اعتراض کاندیدای شورای شهر اهر که با پای پیاده از اهر به تبریز در حال آمدن می‌باشد منتشر شده است، علی اسدیان در گفت‌وگویی با خبرنگار سیاسی آناج دلیل انجام این اعتراض را نبود شفافیت در انتخابات اهر دانست و ابراز کرد: بنده نماینده بیش از چهل نفر از کاندیداهای معترض هستم که بخاطر عدم ایجاد تشنج به اینجا آمده‌ام و پیگیر مطالبات‌مان هستم.

نماینده معترض انتخابات شورای شهر اهر ضمن انتقاد از نحوه رای گیری در اهر که به صورت الکترونیکی برگزار شده بود، گفت: اولا این مدل انتخابات را شورای نگهبان تایید نمی‌کرد اما با این وجود امیدوار بودیم که این انتخابات درست باشد اما زمانی که کاربران انتخابات به صورت سازمان یافته در برابر افرادی که اطلاعات کافی از نحوه رای گیری نداشتند اقدام می‌کردند، یعنی ایراد و اشتباه!

اسدیان ضمن انتقاد از خرید و فروش رای در این شهر، افزود: این اقدام بخشی از تخلفات موجود در شهرستان اهر بود و بسیاری دیگر از تخلفات را به صورت مکتوب به هیئت نظارت تحویل داده‌ایم.

کاندیدای ناموفق شورای شهر اهر در پاسخ به نحوه تبلیغاتش در انتخابات نیز اظهار داشت: بنده به شدت مخالف قبیله گرایی و طایفه گرایی در انتخابات هستم به همین خاطر نیز به هیچ وجه از طایفه خود برای انتخابات دعوت نکردم و به همین منظور با یکی دیگر از کاندیداهای شهر ائتلاف کردیم.

وی در تشریح نحوه تبلیغات ائتلاف خود در انتخابات نیز عنوان کرد: ما هزینه‌های چاپ بنر و پوستر را به صورت آسفالت هزینه کردیم و در نقاط شهر اهر آسفالت ریزی کردیم.

گفتنی از علی اسدیان صبح امروز و پس از صرف سحری با پای برهنه از اهر تا تبریز آمده است و هم اکنون در دفتر هیئت نظارت استان درحال رایزنی با مسئولین است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *