رسانه‌های قطری: بازیکنان عربستان تروریست هستند/ اماراتی‌ها هذیان می‌گویند + عکس

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، جنگ‌ ورزشی کشورهای عربی با قطر پس از قطع روابط دیپلماتیک در روزهای اخیر به اوج خود رسیده است. فدراسیون فوتبال امارات به‌صورت رسمی با ارسال نامه‌ای به فیفا خواستار تغییر تیم داوری قطری در بازی آینده تیم ملی کشورش برابر تایلند در بازی هفته هشتم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه B آسیا شد.

فهد جابر المری (داور وسط)، یوسف الشمری و جمعه البوراشد (کمک‌ها) تیم داوری قطری هستند که برای قضاوت بازی امارات و تایلند انتخاب شدند اما فدراسیون فوتبال امارات خواستار تغییر آنها به‌دلیل بحران سیاسی این کشور با قطر شد.

خبر دیگر از تشنج در روابط ورزشی کشورهای حوزه خلیج فارس با قطر حاکی از آن است که امروز روزنامه الرایه قطر در مطلب کوتاهی با استناد به اخبار روزنامه‌های انگلیسی پس از عدم احترام بازیکنان تیم ملی فوتبال عربستان به سکوت یک‌دقیقه‌ای در احترام به قربانیان استرالیایی حوادث تروریستی لندن در بازی پنجشنبه‌شب گذشته برابر تیم ملی فوتبال استرالیا نوشت: بازیکنان تیم ملی عربستان تروریست هستند!

این روزنامه قطری نوشت: عربستانی‌ها ادعای مبارزه با تروریست‌ها دارند اما آنها در واقع با تروریست‌ها هستند. بازیکنان تیم ملی فوتبال عربستان توجه خود را به تروریست‌ها با عدم پذیرش سکوت یک‌دقیقه‌ای به‌احترام قربانیان حوادث تروریستی لندن نشان دادند. در حالی که بازیکنان استرالیا و جمعیت حاضر در ورزشگاه پیش از آغاز بازی هفته هشتم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی سکوت یک‌دقیقه‌ای را پیشه کردند اما بازیکنان تیم ملی عربستان بدون توجه به احساس آنها به گرم کردن خود پرداختند. عربستانی‌ها که روز و شب مدعی مبارزه با تروریست‌ها هستند بهتر بود همگام با استرالیایی‌ها و جامعه جهانی با قربانیان حوادث تروریستی همدردی می‌کردند تا نشان دهند واقعاً در خط مبارزه با تروریسم هستند.

روزنامه الوطن قطر هم امروز با انتقاد تند از اماراتی‌ها نوشت: به نظر می‌رسد رسانه‌های ورزشی امارات به مرحله هذیان‌گویی رسیدند. آنها اخلاق را زیر پا گذاشته و از فیفا خواستار تغییر تیم داوری قطر بازی برابر تایلند شدند.

این روزنامه قطری در ادامه اماراتی‌ها را به‌خاطر درخواست سلب میزبانی قطر از جام جهانی ۲۰۲۲ با کلماتی همچون سحر و جادو شدن و زندگی در دنیای دیگری خطاب قرار داده و  خواستار تغییر نگرش اماراتی‌ها شد.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *