چشم‌های تیزبین نیروهای امنیتی ‌حرکات مشکوک را رصد می‌کند/‌باید برای‌ اشتغال جوانان فکری کنیم

به گزارش میانا، تسنیم به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در نشستی صمیمی با جوانان و ورزشکاران نخبه و منتخب استان، با اشاره به دو حادثه تروریستی در تهران‌ اظهار کرد: این حادثه را با تمام وجود محکوم می‌کنیم و از طرف مردم آذربایجان شرقی‌ به بازماندگان این حادثه تسلیت می‌گوییم.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی در چند سال گذشته با هوشیاری و حضور به‌موقع نیروهای نظامی و انتظامی، موفق به تحقق اهداف خود نشده بودند، افزود: ‌شاهد بودیم که در یک حرکت بزدلانه، چند تن از هموطنان بی‌دفاع ما را که برای دیدار با نمایندگان خود به مجلس رفته بودند هدف قرار دادند و این حرکت، کار افراد حقیری است که از روی درماندگی، دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

جبارزاده با بیان اینکه امروز تروریسم چهره خبیث و ضدمردمی خود را بار دیگر نشان داد، افزود: مردم ایران با چنین حوادثی از ابتدای انقلاب آشنا هستند و با این اقدامات، خدشه‌ای در راه مقدس انقلاب اسلامی وارد نمی‌شود.

وی اظهار کرد: از تدبیر و ایستادگی نمایندگان مجلس که جلسه علنی ‌را با قدرت و آرامش ادامه دادند قدردانی می‌کنم و به تمام نیروهای عزیز سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و اطلاعات که به‌موقع در صحنه حضور یافتند، دست‌مریزاد می‌گویم.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مردم ایران، صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و همیشه آمادگی برخورد با این حوادث و خنثی کردن تمامی برنامه‌های دشمنان را دارند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با تمام توان برای مقابله با تمامی ابعاد تروریسم در داخل و خارج از کشور آماده است و این مبارزه را تا نابودی تمامی اشکال تروریسم ادامه می‌دهد.

جبارزاده گفت: چشم‌های تیزبین نیروهای امنیتی استان همواره حرکات مشکوک را رصد می‌کند و از مردم استان هم که همواره پشتیبان ما بوده‌اند می‌خواهم که در صورت مشاهده رفتارهای مشکوک بلافاصله به مسئولان امر اطلاع دهند.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دیدار با جوانان موفق استان را مایه افتخار خود می‌دانم، گفت: دیدن چهره‌های مصمم و بااراده جوانان برای ما مسئولان باعث شعف و آرامش خاطر است.

جبارزاده افزود: جوانان ما باید بدانند که مقابله با دشمنان، تمام نشده، هرچند سنگر مبارزه تغییر یافته و امروز در سنگرهای علم و تولید و هنر مشغول مبارزه هستیم.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم بر نقش جوانان در اداره کشور اعتقاد راسخ دارد، افزود: در چهار سال گذشته، دغدغه دولت و شخص رئیس جمهور، ایجاد اشتغال برای جوانان بوده است.

جبارزاده گفت: متأسفانه استخدام‌های بی‌رویه در دولت قبل، به‌کارگیری جوانان در دستگاه‌های دولتی را دشوار ساخته و امروز باید به فکر اشتغال در عرصه تولید و کارآفرینی باشیم.

وی گفت: معتقدم که هر فارغ‌التحصیل ما به‌ویژه فارغ‌التحصیلان دوره دکترا باید بتوانند یک کارآفرین موفق در حوزه کاری خود باشند و علاوه بر خود برای چند جوان دیگر نیز شغل ایجاد کنند.

جبارزاده همچنین تصریح کرد: از هر جوانی که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، عنوانی را کسب کند با تمام توان از او حمایت می‌کنیم.

در ابتدای این نشست خانم‌ها معصومه کریمی (پژوهشگر برتر استان) و مریم صفایی (جوان کارآفرین نمونه) و آقایان فرزاد صبوری (جوان فعال عرصه فرهنگ و رسانه) و مرتضی خجسته‌نژند (عضو مجمع ملی جوانان) به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل و مشکلات حوزه جوانان پرداختند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *