علما در طول تاریخ همواره مرزبانان فرهنگ دینی و مکتب علوی بوده اند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با حضور کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

 

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد در این مراسم، از امام خمینی(ره) به عنوان بزرگمرد الهی قرن اخیر یاد کرد و استکبار ستیزی را یکی از بزرگترین خصوصیات رفتاری ایشان دانست.

 

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با بیان اینکه روایات بسیاری در بیان ارزش و جایگاه علما وارد شده است، افزود: علما وارثان پیغمبر(ص)، امینان رسل، مرزبانان اسلام و پرچمداران امت اسلامی در طول تاریخ بوده اند و در هر صحنه ای که وارد شده اند، عامل پیروزی و پیشرفت شده اند.

 

 

   حجت الاسلام امیرنژاد با هشدار به تلاش ها و توطئه های دشمن در جداسازی مردم از روحانیت، اظهار کرد: علمای دینی همواره مرزبانان فرهنگی دینی و مکتب علوی، حافظان علوم دینی و گسترش دهندگان آن، و پرچمداران جهاد و شهادت بوده اند و همین نقش های کلیدی بوده که دشمنان را به تبلیغ علیه آنان و تلاش برای جدا سازی مردم از روحانیت، واداشته است.

 

 

   وی امام خمینی(ره) را چهره ماندگار برای تمامی اعصار تاریخ دانست و علت پیروزی ایشان در مبارزاتش را حرکت در مسیر الهی با رنگ خدایی و توکل بر خدا عنوان کرد و افزود: تثبیت جایگاه ولایت فقیه در جامعه و انفکاک ناپذیری سیاست از دیانت از مهمترین دستاوردهای مبارزاتی ایشان بود.

 

 

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد، ادای حقّ امام(ره) را منوط به عمل به وصایا و پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و افزود: در طول تاریخ هر کجا که ضربه ای از دشمن خورده ایم به جهت فاصله گرفتن از ولایت بوده است و هر کجا وحدت کلمه و انسجام مردمی در پشت سر ولایت بوده است، پیروزی قطعی گردیده است.

 

 

خبرنگار: علی محمد عزتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *