شبانه‌روز برای تحقق فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری تلاش می‌کنم/ممکن است برخی از نام من سوءاستفاده کنند

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی که به منظور معارفه نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی در استانداری تشکیل شد، با بیان اینکه از حسن ظن مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم، اظهار کرد: چند روز پیش در پایان ملاقات با مقام معظم رهبری بیان کردم که در آینده خبرهای خوشی از استان به گوش شما خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه با همراهی جوانان پرشور انقلابی، مدیران استان، نمایندگان مردم و خانواده معظم شهیدان در راه تحقق بخشیدن به فرامین رهبری و تدابیر معظم له در حکم جدید شبانه‌روز تلاش می‌کنم، افزود: این استان شرایط ویژه‌ای دارد، از صنعت و معدن و امنیت استان شناخت دارم و فرصت‌های ویژه استان را می‌شناسم که با کمک مدیران و همراهی مردم منویات رهبری را محقق می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه ‌با اولویت‌های تعیین شده در راستای تقویت ارزش‌های اسلام تلاش خواهیم کرد، گفت: باید از خدمات آیت‌الله شبستری در استان قدردانی کرده و پاس بداریم و اقدامات نیمه تمام ایشان را با قدرت به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه همان‌طور که رئیس محترم دفتر مقام معظم رهبری بیان کردند، تاکنون از ۸ سال فعالیتم که با حکم رهبری در ارتش بوده، رهبری رضایت دارند، ادامه داد: ان‌شاالله در آذربایجان شرقی هم با کمک مردم و جوانان منویات مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم.

امام جمعه تبریز در پایان خطاب به مدیران با بیان اینکه من اهل این شهر هستم و طبیعتاً فامیل و آشناهایی دارم، ابراز داشت: ممکن است برخی از نام من سوءاستفاده کنند، لذا از هم‌اکنون و از همین جا به مدیران اعلام می‌کنم که همه مدیران به این عناوین توجه نکنند و طبق مقررات رفتار کنند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *