وزرای پیشنهادی حامی فتنه را رد می‌کنیم/ دولت باید طبق برنامه ششم توسعه قدم بردارد

به گزارش پایگاه تحلیلی_ خبری میانا به نقل از آناج، یعقوب شیویاری در خصوص انتخاب روحانی و انتظارات مردم از دولت دوازدهم اظهار داشت: ابتدا از مردم به خاطر این حضور پرشور تشکر می‌کنم زیرا چشم همه دنیا به مردم ایران بود، به آقای روحانی هم تبریک می‌گویم و انتظار داریم طبق وعده‌های انتخاباتی‌شان عمل کنند و به فکر حل مشکلات باشند.

وی ادامه داد: تولید و اشتغال، بهداشت و مسکن از جمله مشکلاتی است که دولت به صورت جدی باید پیگیر حل آنها باشد و همچنین اگر دولت طبق برنامه پنج ساله ششم قدم بردارد مردم خواسته نامعقولی از دولت نخواهند داشت.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم با بیان اینکه در سال اول تعامل بین مجلس و دولت ضعیف بود، خاطرنشان ساخت: در معرفی وزرا و رای اعتماد به آن‌ها، با دولت تعامل کافی را خواهیم داشت هرچند که دقت لازم را نیز به کار خواهیم برد تا وزرایی انتخاب شوند که تجربه و جوانی توام آن‌ها باعث پیشرفت امور شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در بررسی صلاحیت وزرا فتنه خط قرمز نمایندگان خواهد بود، ابراز کرد: به طور قطع فتنه خط قرمز مجلس است و اگر سندی علیه کسی باشد که علیه نظام و کشور حرکت کرده است قطعا رد می‌شود زیرا فتنه خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم میانه با گلایه از عملکرد وزارت بهداشت، توضیح داد: از وزارت بهداشت به خاطر کارهای ارزشمند تشکر می‌کنم اما گلایه شدیدی دارم که در بخشی رشته‌ها در شهرستان میانه با کمبود شدید مواجه هستیم و کمبود نیرو بخش بهداشت این شهرستان را دچار مشکل کرده است؛ ما متخصصینی مانند متخصص مغز و اعصاب، چشم نداریم و متخصص داخلی هم بسیار کم است.

وی با بیان اینکه به علت این کمبودها مردم رنج‌های بسیاری متحمل می‌شوند، عنوان کرد: از مسئولین خصوصا مدیریت بهداشت استان تقاضا دارم که در این بخش‌ها سریعاً افرادی را در شهرستان مستقر کنند تا این مشکل مرتفع شود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *