فرماندارمیانه گازرسانی به اکثریت روستاهای شهرستان تا پایان سال 95 را خواستارشد

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه تاکید کرد: تا پایان سال 95 اکثریت روستاهای شهرستان میانه باید از گاز برخوردار شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : اسماعیل حیدری آزاد شامگاه پنج شنبه درآیین کلنگ زنی گازرسانی به 11 روستای بخش ترکمانچای با 60 میلیارد ریال اعتبار، افزود:دولت بعنوان مجری، ملزم به اجرای قانون و مصوبات مجلس است.

معاون مهندسی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز گفت: شهرستان میانه چون دیر در مسیر گازرسانی قرارگرفته است، میزان گاز رسانی در این شهرستان کم بوده اما طی دو سال اخیر گازرسانی در شهرستان شتاب گرفت.

رضا رهنمای توحیدی درصد بهره مندی از گاز در این شهرستان را 52 درصد خواند و افزود: با اتمام پروژه های در دست اجرا این بهره مندی به 70 درصد خواهد رسید.

وی گازرسانی به بخش ترکمانچای را بالاتر از متوسط شهرستان عنوان کرد و گفت: با اتمام پروژه های در دست اجرا و 11 روستای کلنگ زنی شده درصد بهره مندی بخش ترکمانچای به 95 درصد خواهد رسید.

توحیدی اظهارکرد: گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار طی سالهای 94 تا 95 طبق تبصره 2 قانون بودجه در برنامه گنجانده شده و در این راستا 134 روستا با 7 هزارخانوار معرفی شده است که درصد برخورداری شهرستان را به 97 درصد خواهد رساند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *