۲۵۰۰ سبد کالا در ماه رمضان بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اهر توزیع می‌شود

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، ارسلان طهماسبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام آمادگی تعدادی از خیرین اهری و برنامه‌ریزی مدیریت کمیته امداد اهر مقرر شده تا ۲۵۰۰ سبد غذایی که هر بسته غذایی شامل برنج، روغن، گوشت مرغ و غیره هر کدام به ارزش یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار ریال است تهیه و توزیع شود.

وی در ادامه افزود: در ماه مبارک رمضان همچنین به یاد شب‌گردی‌های امام علی (ع) برای جمع‌آوری ارزاق شهروندان اهری و توزیع بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ۳ هزار کیسه همیان مولا توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر از برپایی سفره‌های افطاری برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد به مناسبت ماه رمضان در این شهرستان خبر داد، گفت: یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد برپایی سفره‌های افطاری در مساجد مختلف شهر اهر برای ۷ هزار و ۲۰۰ نفر از افراد تحت حمایت بوده که با همکاری خیرین برگزار خواهد شد و خانواده‌های ایتام و سالمندان از غذای گرم افطاری در این روزها بهره‌مند می‌شوند.

طهماسبی یکی دیگر از طرح‌های قابل‌اجرا در ماه مبارک رمضان را اجرای طرح مفتاح الجنه (بازدید مسئولین و خیرین از منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد) عنوان کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام‌شده با مسئولین ارشد شهرستان در طول ماه مبارک رمضان از ۲۵۰ خانواده دارای مشکل شهری و روستایی بازدید و دلجویی خواهد شد که یقیناً بسیاری از مشکلات خانواده‌ها با دست توانای مسئولین حل و مرتفع خواهد شد.

وی همچنین در ادامه از اجرای طرح محسنین هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: اجرای طرح جشن رمضان برای جذب حامی برای ایتام و محسنین دانش آموزان محصل نیازمند از دیگر برنامه‌های ما بوده که در شب‌های قدر و سالروز شهادت امام علی(ع) در مساجد شهر اهر برگزار می‌شود، از دوستداران آن حضرت استدعا و خواهشمندیم تا در این طرح عظیم شرکت کرده و نسبت به اختصاص تعدادی از ایتام را به نام خود انتخاب و سرپرستی آن‌ها را بر عهده گیرند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر با اشاره تعداد خانواده‌ها و ایتام و دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در شهرستان اهر، یادآور شد: در حال حاضر ۳ هزار و ۸۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد اهر قرار دارند که از این تعداد سرپرستی ۲ هزار و ۶۰۰ خانواده بر عهده زنان بوده و مابقی افراد از قبیل ۹۸۳ دانش‌آموز و ۲۴۰ نفر ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هستند.

طهماسبی در پایان با تأکید بر این‌که خیرین و نیکوکاران در ماه رمضان سال گذشته ۳۵۰ میلیون تومان در بخش‌های مختلف کمک‌های خود را در راستای حمایت از نیازمندان به کمیته امداد اهر تحویل داده بودند، خاطرنشان کرد: با توجه به رقم کمک جمع‌آوری‌شده در سال گذشته امسال نیز پیش‌بینی می‌شود که رقم کمک‌های مردم و خیرین به ۴۸۰ میلیون تومان برسد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *