لازمه توسعه شهرستان داشتن روحیه بسیجی و فاصله گرفتن از بوروکراسی اداری است

 به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی میانا، حمید شکری در جلسه پشتیبانی از اردوهای جهادی و هجرت در سال ۹۶ به همکاری تنگاتنگ دستگاههای شهرستان و بسیج سازندگی  و استفاده از تمامی امکانات شهرستان اشاره کرده گفت: امیدواریم در سال جاری نیز شاهد این روند در جهت تزریق و گسترش روحیه بسیجی و کار جهادی در بطن جامعه باشیم.

وی بر لزوم رفع نواقصات ناشی از کم تجربگی و عدم رعایت اصول فنی در انجام کار تاکید کرده افزود: باید با روحیه بسیجی و کار کارشناسی، همچنین آموزشهای لازم از بروز مشکلات جلوگیری کنیم.

شکری با بیان اینکه دستگاههای اجرایی باید با دقت تمام به انجام کار کارشناسی شده بپردازند گفت: کارکارشناسی سبب کاهش تکرار اشتباهات است.

فرماندار میانه لزوم آموزش های لازم برای صحت انجام امور در کنار روحیه جهادی جوانان جامعه برای عمران، آبادی و سازندگی منطقه را ضروری خوانده  از بسیج سازندگی شهرستان که با تمام توان خود و با استفاده از پتانسیل های سرشار بسیج کارهای بسیاری در منطقه به انجام رسانده اند تقدیر نموده افزود: بسیج سازندگی نیاز کشور بوده و پشتوانه قانونی دارد.

شکری در پایان افزود: به برکت بسیج و روحیه بسیجی توانسته ایم از بسیاری از سختی ها و مشکلات بعد از انقلاب سرافرازانه گذر کنیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا در استان با حضور در این جلسه به راه اندازی اردوهای جهادی بر اساس مصوبه مجلس و آیین نامه دولت اشاره کرد.

رزمی سابقه کارهای جهادی را اوائل انقلاب عنوان نموده گفت: جوانان انقلابی با حضور در مناطق محروم به انجام امور خیر مشغول بودند که امروزه نیز این حرکت نه تنها خاموش نشده بلکه وسعت و گسترش یافته است.

وی هدف از طرح اردوهای هجرت را تقویت روحیه جهادی و فرهنگ ایثار دربین نسل جوان جامعه عنوان نموده افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اردوهای جهادی با هدف پر کردن و غنی ساختن اوقات فراغت جوانان راه اندازی شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا گفت: در سال گذشته ۸ هزار دانش آموز در سطح استان سازماندهی شده و در امر مرمت، نوسازی و بهسازی مدارس خود کار کرده و بسیج در سطح سپاه استان مبلغ ۶ میلیارد ریال در این خصوص هزینه کرده است.

رزمی همچنین به قراداد بسیج سازندگی سپاه استان با کمیته امداد(ره) برای ساخت ۱۳۰ واحد خانه محروم در سال جاری اشاره کرده گفت: سهمیه شهرستان ۷ خانه محروم است.

وی همچنین از عقد تفاهم نامه ای با اداره منابع طبیعی که درسازمان برنامه و بودجه  آخرین مراحل نهایی خود را طی می کند خبر داده گفت: در مباحث آبخیزداری، آبخوان داری و بیابان زدایی از ظرفیت بسیج استفاده خواهد شد.

رزمی در ادامه به کار جهادی بسیج در سطح کشور با بسیج کردن ۱۱ هزار بسیجی در ۳ روز برای واکسینه کردن طیور در سال گذشته اشاره کرده افزود: بالای ۱۵ میلیون قطعه طیور توسط ظرفیت بسیج واکسینه شد که از بار مالی زیاد بر دولت جلوگیری کرد.

وی از مسئولین شهرستان از جمله دستگاههای خدمات رسان خواست تا همراه و حامی بسیجیان در راستای سازندگی و عمران باشند زیرا برآیند و خروجی کار سبب کارآمدی نظام، رضایتمندی مردم و توجه به محرومین بعنوان یکی از ارزشها و آرمانهای اساسی انقلاب می باشد.

رزمی در پایان خواستار تعریف عرصه در شهرستان برای استفاده بیشتر از پتانسیل اردوهای جهادی شد.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *