بسیج قدرت نرم ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است / بیش از 300 برنامه مختلف در طول هفته بسیج اجرا خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : عبدالحسین ایمانی فرمانده سپاه ناحیه میانه ،28 آبان ماه در جلسه هماهنگی با اعضای شورای اداری که بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در محل حسینیه سپاه ناحیه میانه برگزار شد ، ضمن تقدیرو تشکر از اعضای حاضر و همکاری ادارات در اجرای برنامه های هقته بسیج با اشاره به این موضوع که بیش از 300 برنامه مختلف و متنوع فرهنگی ، هنری و ورزشی در طول این ایام در سطح شهرستان میانه اجرا خواهد شد افزود: بسیج متعلق به تمامی اقشار جامعه و بیانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است .

فرمانده سپاه میانه با اشاره به روند رو به  اتمام مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای 1+5 با بیان این موضوع که نیروهای بسیجی همچون دوران هشت سال دفاع مقدس همچنان در صحنه های مختلف کشور حضور پرشور و حماسی خواهند داشت .

ایمانی با اشاره به اجتماع بزرگ  بسیجیان در روز 5 آذر از بسیج بعنوان قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی یاد کرد و اظهار داشت : دیدار از خانواده شهدا ، برگزاری یادوراره ها و افتتاح پروژهای بسیج سازندگی در نقاط محروم و همچنین تجلیل از بسیجیان نمونه از دیگر برنامه های هفته بسیج می باشد .

لازم به ذکر است  بعد از این جلسه ، کاروان راهیان نور دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج میانه متشکل از ۱۴ اتوبوس بسیج دانش آموزی خواهران شهرستان میانه با بدرقه فرمانده سپاه ناحیه و اعضای شورای اداری شهرستان میانه عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند .

این کاروان ها متشکل از ۶۱۰ نفر از اعضای عضو پایگاه های مقاومت بسیج خواهران شهرمیانه و بخش های تابعه می باشد که به مدت ۲ روز از مناطق عملیاتی شمالغرب بازدید خواهند کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *