سپاه وامدار و زیرمجموعه هیچ حزب و گروهی نیست

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی میانا، فرمانده سپاه میانه ضمن تبریک روز ارتباطات، روابط عمومی ها را پل ارتباطی بی طرف بین سازمانها و مردم دانست و از آنها خواست: با انجام صحیح ماموریت خود، ارتباط یک طرفه بین مسئولین و مردم را قطع کرده و با انجام رسالتی بی طرفانه، صادقانه و به دور از اغراض، حافظ ارتباطی صحیح بین مردم و مسئولین و مسئولین با مردم باشند.

 

   جعفر غیابی در پاسخ به ورود سپاه در حوزه انتخابات گفت: سپاه وامدار و زیرمجموعه هیچ حزب و گروهی نیست که بخواهد مبلّّغ آن گروه یا حزب باشد بلکه خود جریان ساز بوده و نقش تبیین گر و بصیرت افزایی را به عهده دارد و آنچه ما در همایشات و نشستهای انتخاباتی گفته ایم چیزی جز تبیین و بازگویی سخنان رهبری نیست و اگر کسی به سپاه حمله ور می شود، مطمئنا منافع خود را در خطر دیده و هراسان است. ما جز حقیقت، چیزی نگفته و نخواهیم گفت و وظیفه ما آگاه سازی مردم نسبت به واقعیات است و مردم، تصمیم گیرنده نهایی خواهند بود.

 

   وی در پاسخ به سولات خبرنگاران نسبت به برنامه های سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام(ره) به بازتابهای جهانی و داخلی این مراسمات اشاره کرد و گفت: برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این ایام ا… ها تدارک دیده شده است تا هم در بعد داخلی و هم در بعد جهانی قضایا، نقش مثمر ثمر ایفا کرده باشیم.

 

   غیابی در بحث بسیج سازندگی، مدیریت جهادی و اعتماد به جوانان تحصیلکرده و توانای کشور را مطرح کرد و افزود: امنیت، بازدارندگی، تولیدات موشکی و هسته ای و امثال اینها فقط در سایه اعتماد به متخصصان داخلی و مدیریت جهادی حاصل خواهد شد و هر جا که این مسئله به فراموشی سپرده شده و دنبال مدیریت عاریه ای و چشم دوزی به دستان بیگانگان باشیم، بی شک همه چیزمان را از دست خواهیم داد.

 

   فرمانده سپاه میانه ترساندن مردم از جنگ و ارتباط دادن آن با برجام را نوعی توهم فانتزی و القای آن به مردم از سوی برخی مسئولین ترسو و خودباخته دانست و اظهار کرد: سایه جنگ به برکت وجود ولایت و مردم انقلابی از کشور دور بوده و هست چرا که اگر آمریکا حتی ۵ درصد احتمال پیروزی در جنگ با ایران داشت، ۳۸ سال پشت مرزهای ما پارس نمی کرد.

 

وی افزود: دشمن ما را به شدت تروریستی معرفی می کند و در قلبش رعبی شدید از ماست ولی ما از آنچه در زبان می آورند بسیار کوچکتر و از تصوی که در قلبشان هست بسیار بزرگتریم.

 

  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز در جمع اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه بازیگران استکبار در منطقه همچون عربستان، تکفیری ها، رژیم صهیونیستی و امثال اینها در مزها با ایجاد ناامنی به همدستی ضد انقلاب و در بعد فرامزی با اهداف براندازانه از سوی آمریکا و اروپا پشتیبانی می شوند، اهداف استکبار را در سه بازه زمانی مورد برسی قرار داد.

 

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد هدف استکبار در بازه کوتاه مدت را نفوذ به بدنه نظام، در بعد میان مدت، مشروعیت زدایی از نظام و در بعد بلندمدت، استفاده از فرصتهایی همچون انتخابات برای براندازی نظام جمهوی اسلامی عنوان کرد و افزود: آنها در انتخابات به دنبال بی ثبات سازی امنیت، بی حیثیتی و بی اهمیتی آرای مردم بوده و می خواهند انتخابات را غیرمردمی جلوه دهند ولی مردم با حضور آزادانه، آگاهانه و حداکثری خود، بار دیگر آنها را ناکام خواهند گذاشت.

 

   وی با تبیین برخی از اهداف استکبار در فضای انتخابات، نقش بسیج و سپاه در روشنگری مردم را بسیار حساس دانسته و افزود: ما به عنوان حافظان انقلاب و دستاوردهای آن و به عنوان بازوان ولایت، تمام توان خود را به کار بسته و خواهیم بست تا مردم دچار اشتباه محاسباتی نشوند و با تبیین جزئیات بیانات رهبری به مردم، آنها را در انتخابی اصلح یاری می کنیم.

 

 

   حجت الاسلام امیرنژاد از اصحاب رسانه خواست تا با صداقت و امانت داری، حقایق را آنگونه که هست به مردم انعکاس نمایند.

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *