دولتی که در احیای ماشین سازی درمانده، چگونه ادعای افزایش سرمایه گذاری می کند؟

به گزارش میانا به نقل از زیتون، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، با اشاره به ادعاهای رئیس جمهور مستقر مبنی بر افزایش سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در استان اظهار داشت: شعار انتخاباتی از هر کسی بر می آید، ما به عنوان مطلعین مسائل استان از افزایش سرمایه گذاری در استان بی خبریم.

وی افزود: آقای روحانی باید به صورت دقیق و مصداقی به سرمایه گذاری های صورت گرفته در استان اشاره می کرد. تا جایی که بنده مطلعم، طی چهار سال گذشته در استان سرمایه گذاری جهشی صورت نگرفته است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر بیان کرد: دولتی که در احیای ماشین سازی درمانده است، چگونه ادعای افزایش سرمایه گذاری می کند. امروز یکی از کارخانه های مادر کشور به مصیبت تبدیل شده و ما از فردای آن بی خبریم.

سعیدی گفت: ماشین سازی زمانی در خاورمیانه جزو بهترین ها بود، اما امروز با بدهی و قرض اداره می شود. واگذاری این کارخانه به فولاد ورشکسته نیز یکی از بی تدبیری های دولت فعلی بود. هیچ عقل سلیمی، یک کارخانه ی بحران زده را به شرکت ورشکسته واگذار نمی کند.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های ریلی و راهی متوقف شده بیان کرد: با وجود آغاز بخشی از پروژه آزادراه تبریز-ارومیه-بازرگان، مدتی است که متوقف شده است. مقدمات راه آهن تبریز-میانه از دولت قبل آغاز شد اما امروز کل پروژه متوقف است.

سعیدی اظهار داشت: آذربایجان شرقی به عنوان نقطه ثقل ترانزیتی کشور شناخته می شود. اما دولت فعلی هیچ اقدامی درخصوص توسعه زیرساخت های برون شهری و نوسازی ناوگان حمل و نقل انجام نداده است. ناوگان حمل و نقل این منطقه جزو فرسوده ترین ها بوده و قدرت بهره برداری از ظرفیت ترانزیتی خود را ندارد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *