کوچکی سفره‌ها و افزایش فقر و محرومیت مردم را رنج می‌دهد/ مردم دیگر ظرفیت شنیدن اختلاس، رانت و فساد را ندارند/ شعار دولت کار و کرامت «ما می‌توانیم» است

به گزارش میانا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی شب گذشته با حضور در جمع اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه، اظهار داشت: شعار دولت کار و کرامت «ما می‌توانیم» است به طوری که در این راستا از ظرفیت‌های مردم بهره برده و نگاه به بیگانه نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امنیت و وحدت مثال‌زدنی را در این استان مرزی، مشارکت و فداکاری همه اقوام و اقشار به وجود آورده‌اند، ادامه داد: تمام احترام و عنایت شما به این طلبه از آنجایی است که او را در کسوت یک طلبه و خادم امام رضا(ع) می‌بینید، حضور صادقانه و پرشور شما مردم برای من مسئولیت‌آور است و هرکس گمان می‌کند با اجبار و اتوبوس این مردم را جمع کرده‌اند شعار و حرف دل این مردم جواب آنان را می‌دهد.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: اگر سخن و نقد این مردم شنیده نشود روزی به گوش‌شان می‌رسد که دیگر دیر شده است، سخن مردم بودن با ولایت است چرا که انقلاب مسیرهایی را طی کرده و به این نقطه رسیده است، شرایط فعلی در شان ملت ایران نیست چرا که هشت سال در جنگ شرکت کرده و امروز امنیت را حفظ می‌کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه مردم را رنج می‌دهد کوچکی سفره‌ها، بیشتر شدن فقر و محرومیت است اما معتقد هستیم که این وضعیت با وجود ثروت و منابع قابل تغییر است؛ شما که معتقد هستید امکان تغییر نیست چرا خود را در معرض رای مردم قرار داده‌اید؟ ما معتقد هستیم با همین منابع موجود امکان تغییر شرایط موجود به نفع مردم هست.

وی ادامه داد: با گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب مردم دیگر ظرفیت شنیدن یک اختلاس، رانت و فساد را در هر روز ندارند و مردم خواهان یک دولت انقلابی هستند تا دیگر شاهد فسادها و تبعیض‌ها نباشیم.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: ۱۱ میلیون جوان آماده ازدواج در کشور وجود دارد که قوانین برای دادن تسهیلات به آنان را در مجلس تصویب کردند این دولت حاضر به قبول آن نبود، ولی ما معتقد هستیم اگر جلوی اختلاس‌ها گرفته شود می‌توان به جوانان هم تسهیلات ازدواج داد؛ ۳ هزار تولیدی در این دولت تعطیل شده است چون نقدینگی ندارند در حالی که سه برابر نقدینگی این دولت بیشتر از دولت قبل شده، ۷۰۰ هزار تومان نقدینگی صرف شده در این دولت است که نه صرف افزایش حقوق نه افزایش یارانه‌ها و نه در اختیار تولید قرار گرفته بلکه در اختیار ۵۰۰ نفر قرار گرفته است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور نه کمبود منابع دارد و نه مشکل نیروی کار، مشکل اقتصاد کشور مدیریت ناسالم است، ما خواهان بیان حرف دل محرومان هستیم، مردم می‌دانند در این کشور چه خبر است و می‌دانند کسانی که پیرو شهدا و مقتدای ولایت هستند می‌توانند مشکلات را حل کنند، امروز جوانی که می‌تواند سانتریفیوژ بسازد می‌تواند در دیگر عرصه‌ها هم نوآوری داشته باشد، امروز جوان ایرانی می‌تواند مشکلات کشور را حل کند و ما به این مساله ایمان داریم.

وی ادامه داد: برجام را به عنوان یک چک نقد نشده رها کرده‌اند و این در حالی است که تمام تعهدات خود را یک طرفه اجرا کرده‌اند، ما معتقد هستیم که باید چک برجام را نقد کرد اما این با کمک دولت و ملت انقلابی محقق می‌شود؛ بعد از دولت دهم مسکن مهر تعطیل شده و هر سال فقط ۶ درصد رشد داشت که حق مردم را تعطیل کرده و مردم را منتظر نگه داشتند، مسکن مهر را مزخرف خواندند اما اگر نقص داشت باید آن را برطرف می‌کردند و توجه می‌کردند که با همین مسکن مهر برای چند هزار نفر مسکن تهیه شد.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: قرار بر جذب سرمایه‌گذاری خارجی بود و با نگاه به بیگانگان سعی در حل مشکلات داشتند ولی از شما سوال می‌کنم که تاکنون بیگانگان کدام مشکل ما را حل کرده‌اند، با احیاء ظرفیت‌های کشور امکان ایجاد اشتغال هست، کشاورزی و محصولات مختلف آن قابلیتی دارند که بازارهای مختلف صادراتی را جذب کنند.

وی با بیان اینکه جوانان ما می‌توانند بر علم و فناوری نظارت کرده و صنعت را راه بیاندازند، خاطرنشان کرد: در مورد فضای مجازی به کمک جوانان می‌توان شغل بسیاری ایجاد کرد، صنعت و مسکن اگر راه بیافتد مثل واگن قطار همه را به دنبال خود کشیده و شغل ایجاد می‌کند، مسکن به عنوان صنعت پیشران می‌تواند شغل‌های متعددی ایجاد کند.

رئیسی اضافه کرد: امروز باید به مردم گزارش دهید که در این چهار سال چکار کرده‌اند نه اینکه از چه خواهیم کرد حرف بزنند؛ همه شهروند درجه یک هستیم که می‌توان برای همه شرایط و شغل یکسان ایجاد کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در مورد دریاچه ارومیه اقداماتی صورت گرفته است ولی احیای پایدار  آن یک ضرورت است.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *