از تشکر اداره فرهنگ و ارشاد تا اعتراض روابط عمومی فرمانداری میانه !

 در پی درج مطلبی در پایگاه اطلاع رسانی میانا با عنوان " اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایت فرمانداری میانه ، تبعیض جایز نیست ! " شاهد واکنش های تعجب برانگیز و جالبی  از سوی مسئولین مربوطه بودیم .

یاد آوری :

 پایگاه اطلاع رسانی میانا در تاریخ ۱۳۹۳/۶/۲۵ به عنوان اولین سایت خبری و مرجع شهرستان میانه، موفق به اخذ مجوز رسمی از هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی کشور شد .
در راستای ساماندهی سایت‌ های خبری کشور و همچنین صیانت از حقوق شهروندی، رفع دغدغه دلسوزان و ترویج اخلاق حرفه‌ ای، پایگاه اطلاع رسانی میانا مفتخر بود تا این اتفاق مبارک در عرصه رسانه ای شهرستان را خدمت تمامی همشهریان بخصوص مخاطبین فهیم این سایت خبری  تبریک عرض نماید .
در  این میان بازخورد این اتفاق در میان اهل رسانه و سایت های خبری در نوع خود قابل توجه بود ، بطوری که هیچ کدام از نشریات و سایت های رسمی از جمله سایت فرمانداری به عنوان صاحبان و مشاوران رسانه رسمی فرماندار و وابسته به دولت تدبیر و امید و بویژه سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی این موهوم حتی به درج یک خبر هم بسنده نکردند . اما این امر در روزهای اخیر نسبت به یکی از نشریات مکتوب که به تازگی موفق به اخذ مجوز شده است ، اندکی متفاوت بود ، بطوری که خبر اخذ مجوز این نشریه بصورت گسترده ای در سایت های اداره فرهنگ و ارشاد و سایت فرمانداری انعکاس داده شد .

86768768

هرچند پایگاه اطلاع رسانی میانا با گذشت چندین ماه از این موضوع به عنوان رسانه مردمی ، به هیچ عنوان موضوع مطرح شده را در حد رسانه ای شدن و یا بازگو کردن به عنوان گلایه نمی داند ، اما بایستی گفت چرا برخی افراد یا رسانه ها در دیدگاه گردانندگان این مجموعه ها گرامی شناخته شده و در آنی به آن موضوع پرداخت خبری می شود .

حال بعد از مطرح شدن مسئله فوق در فضای رسانه ای نحوه پاسخگویی مسئولین مربوطه در نوع خود جالب توجه است :

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر میانه در واکنش به این خبر با بیان این موضوع که نقد انجام پذیرفته را کاملا منصفانه و تذکر برادرانه خطاب قرار داده و از سعی و تلاش خود برای رعایت این مسئله و تکرار نشدن آن خبر داد .

مسئول روابط عمومی فرمانداری ویژه طی تماس تلفنی، با بیان مواردی که شاید بازگو کردن آنها در این فضا مناسب نباشد، واکنشی تند و غیر منطقی نسبت به این مسئله داشتند .

پایگاه اطلاع رسانی میانا  ضمن تقدیر و تشکر از حسن توجه و برخورد شایسته مسئولین در مواجه با نقد های منصفانه و به حق فضای رسانه ای شهرستان ، هر گونه برخورد فرمایشی و تهدید آمیز و همچنین کم کاری و یا فراموش کاری انتخابی در مواجه با بیان مسائل و مشکلات و مطالبات قانونی شهرستان را در شان مسئولین و متولیان امر نمی داند .  

لازم به ذکر است علاوه بر موضوع فوق الذکر ، هنوز پایگاه اطلاع رسانی میانا به عنوان تنها سایت رسمی و مرجع خبری رسمی شهرستان میانه در قسمت پیوندهای  سایت فرمانداری ویژه میانه جای نگرفته است !

 

98898098

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۲ نظر

  1. هر کاری بکنن حقته برادر!

     

    خلایق،هرچه لایق

  2. محمود زرین

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت مخاطبان محترم

    جناب آقای کوهی مسئول محترم سایت میانا، کاش از مذاکرات، مکالمه اینجانب آرشیو داشته باشید تا واکنش تند و غیرمنطقی اینجانب که طی تماس تلفنی با شما داشتم و شما آن را مناسب نشر در فضای رسانه نمی دانید را منتشر می نمودید تا مردم خود بهترین قضاوت را در مورد آن داشته باشند.باز هم تبریک و صد تبریک به جنابعالی و مخاطبان محترم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *