شهید مطهری هیمنه تفکرات کمونیستی شرق و لیبرال غرب را در هم شکست

 به گزارش پایگاه خبری -تحلیلی میانا، فرمانده سپاه میانه با اشاره به از هم گسیختگی تفکرات دینی و سیاسی مردم در اویل انقلاب اظهار کرد: در اوایل انقلاب، گروه های مختلف انحرافی با معرفی اندیشه و فکر خود تلاش می کردند همگان را به سوی حزب خود کشانده و قدرت را در دست گیرند اما شهید مطهری(ره) با قیام خود توانست با ایستادگی در برابر التقاط ها، یک تنه هیمنه تفکرات کمونیستی شرقی و لیبال غربی را در هم شکند و دشمن با ناکامی و ناتوانی از مبارزه با این عالم برجسته، تصمیم به ترور وی گرفت.

 

 

   سرهنگ جعفر غیابی با بررسی اوضاع نابسامان سیاسی، اقتصادی، توان جنگی و میزان محبوبیت کشور آمریکا در سطح جهانی، گفت: امروز صدای شکستن استخوانهای لیبرال نیز به گوش می رسد و به زودی شاهد فروپاشی این کشور نیز خواهیم بود.

 

 

   غیابی هشدار داد: مراقب هم پیمانان داخلی دشمن و منافقان باشیم چرا که جنگ امروز جنگ فکر و اندیشه است و باید روحیانیون و دانشجویان ما در برابر تفکرات پست لیبرالیسم سکولار بایستند.

 

 

   وی تصریح کرد: تمکین در برابر آمریکا یعنی آغاز انقلاب زدایی و این مسئله از دولت شروع شده، مجلس، خواص کشور و دیگر مردم را دامن گیر خواهد شد.

 

 

 

   فرمانده سپاه میانه، فدا شدن غیرت و عزت ملت را نتیجه افتادن در دام لیبرالیسم عنوان کرد و افزود: در انتخابات آتی به افراد انقلابی، متعهد و مبارز رای دهید تا کشور را از وابستگی به اجانب دور کرده و موجب بالندگی انقلاب شود.

 

 

 خبرنگار: علی محمد عزتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *