تبلیغ زیر پوستی روحانی توسط یکی از نواحی اداره آموزش و پرورش میانه + عکس

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، با نزدیک شدن به انتخابات شاهد آن هستیم که حامیان کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای مجازی به تبلغ افراد مورد نظر خودشان می باشند. اما در فضای حقیقی نیز تبلیغات کاندیداها شروع شده وشاید عمده تفاوت آن نصب به فضای مجازی عدم کتمان حقیقت است.

 

 

در همین راستا طبق روال گذشته وزارت کشور دستورالعمل تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران را منتشر کرد. این دستور العمل شامل دو بخش مصادیق مجاز و مصادیق غیرمجاز در تبلیغات است.

در این دستورالعمل نحوه تبلیغات در مطبوعات دولتی یا مطبوعاتی، پخش تراکت، نصب پوستر و بنر، استفاده از تلویزیون های شهری، اعلام نظر شخصیت ها در تایید نامزدها بدون ذکر عنوان و مسئولیت خود، انجام سخنرانی و پرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی، حضور و فعالیت کارمندان خارج ازساعات اداری در ستادهای انتخاباتی، برگزاری هر گونه مراسم و اجتماعات پس از کسب مجوز از وزارت کشور، استفاده از فضای مجازی و فعالیت تبلیغاتی نامزدها در محدوده زمانی تبلیغات، در ردیف فعالیت های مجاز آمده است.

 

 

 

همچنین این دستور العمل، استفاده از میز خطابه نماز جمعه، فعالیت کارمندان در ستادهای انتخاباتی در ساعات اداری، استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارتخانه ها و ادارات، درج آگهی یا مطالبی علیه نامزدها، هتک حرمت و حیثیت نامزدها، اعلام نظر شخصیت ها در تایید کاندیداها، برگزاری راهپیمائی ها، سخنرانی، تشکیل اجتماعات بدون کسب مجوز، محو یا پاره کردن آگهی یا پوسترهای تبلیغاتی نامزدها، پخش برنامه های تبلیغاتی ضبط شده نامزدها در صدا وسیما که در برگیرنده مطالب توهین آمیز یا هتک حرمت سایر نامزدها باشد، را از مصادیق فعالیت های غیر مجاز تبلیغاتی برشمرده است.

 

 

در هفته معلم در شهرستان میانه، اداره آموزش و پرورش بخش کاغذکنان میانه، بنری در پشت سخنرانان مراسم روز معلم نصب کرد. این بنر و امثال این بنرها با تصاویر و حاوی پیام بصورت زیر پوستی از رئیس جمهور کنونی و کاندیدای ریاست جمهوری تبلیغ می کند. اگر اداره آموزش و پرورش می خواست که پیام هفته را صادر کند، نیازی به پیام دکتر روحانی نبود و با ۲ پیام امام خمینی و خامنه ای هدف محقق شده بود.

 

امیدواریم که این اداره سهوا این کار را انجام داده باشد والا هزینه از بیت المال برای تبلیغ کاندید مورد نظر،  نابخشودنی و انتظار می رود فرمانداری به عنوان دستگاه نظارتی به این موضوع رسیدگی کند، هرچند فرماندار خود یکی از سخنرانان این مراسم بود! از دکتر روحانی نیز می خواهیم به کارکنان ادارات گوشزد کند که تبلیغ زود هنگام تخلف است و برای گسترش رقابت سیاسی واقعی و صحیح، التزام به قانون اصلی لازم و انکار نکردنی است.

 

تبلیغ زیر پوستی روحانی توسط نواحی اداره آموزش و پرورش میانه + عکس

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *