سند ۲۰۳۰ یونسکو به دنبال نفوذ فرهنگی و گسترش تفکر لیبرالی در کشور است

حجت الاسلام و المسلمین محمدی حجت الاسلام محمدی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  با انتقاد از  رونمایی سند آموزشی ۲۰۳۰ یونسکو بدون حضور نهادهای تصمیم‌گیر، سیاست‌گذار و قانون‌گذار از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی، از سوی دولتمردان، افزود: متاسفانه این سند بدون بررسی دقیق و ذره بینی و با تمسخر برخی مسئولین در صدد زیر سوال بردن ارزش های والای نظام اسلامی است.

 

 

امام جمعه میانه با بیان اینکه سندی که در سازمان ملل طراحی شده بر اساس تفکر غربی و استعماری است و همه می دانیم که سازمان ملل ابزاری در اختیار آمریکا بوده و با این سند می‌خواهند در آموزش ما دخالت و اهداف خودشان را دنبال کند، افزود: این سند در ظاهر قضیه دارای نکات مثبتی است اما محتوای آن در عمل با منافع ما در تضاد است.

 

 

وی افزود: سند ۲۰۳۰ دولتمردان به منظور کار فرهنگی در نظام آموزشی کشور در واقع ریل تفکرات لیبرالی در مقابل تفکر انقلابی و شیعه است که رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش باید در این خصوص جوابگو باشند.

 

 

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه  پذیرش سند ۲۰۳۰ یونسکو، تهدیدی ویرانگر برای آینده‌ی تربیتی دانش آموزان است، افزود: این سند که بی سر و صدا در فاز عملیاتی قرار می گیرد باید زیر ذربین نمایندگان مجلس و در شورای انقلاب فرهنگی طرح و به تصویب برسد.

 

 

 

وی با اشاره به فرمایشات بنیان گذار انقلاب اسلامی در راستای حفظ ایمان در مسایل سیاسی کشور و فاصله گرفتن از تخریب و آلوده کردن فضا به نفع دشمن در آستانه انتخابات پیش رو تاکید و افزود: متاسفانه برخی از دولترمردان با تمسخر سعی در بایکوت کردن سند ۲۰۳۰ یونسکو داشته و هیچ گونه پاسخگویی صریح و شفاف و موضع گیری نسبت به این اقدام شتاب زده و نفوذ بزرگ فرهنگی دشمنان در کشور ندارند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *