حل مشکل اسناد مالکیتی مردم میانه،هبه و عطیّه ولایت فقیه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، آیت الله مجتهد شبستری امام جمعه شهر تبریز روز سه شنبه در جمع مردم شهر میانه در محل مسجد جامع این شهر، ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای زینبیه و ثارالله از حل مشکل اسناد مالکیتی مردم شهرستان میانه در سایه هبه و عطیّه مقام معظم رهبری(مد)  خبر داد .

وی با اشاره بر لزوم امانت پذیری بندگان در مقابل نعمت های الهی ، افزود : امانت الهی در بین بندگان همانا کتاب آسمانی قرآن و عترت است و تمامی برکات در عالم از این دو سرچمه می گیرد .

امام جمعه تبریز با بیان این موضوع که قرآن مایه رشد بشریت و نور معنوی برای سعادت بشر و تشخیص حق از باطل است ، افزود : در زمان غیبت امام زمان (عج)،ولی فقیه زمان به عنوان منبع خیرات و منشع برکات معنوی و مادی جامعه است.

وی تصریح کرد: مردم جامعه باید با ادله نسبت به بر پایی حکومت ولایت فقیه در جامعه آشنا شوند، خاطرنشان کرد : برکات وجود ولی فقیه در جامعه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی قابل درک و فهم و مشاده است و ایشان زمامداری عادل و آگاه برای تمامی مسلمین جهان است .

آین الله شبستری با بیان این موضوع که دولت های زورگو و ستم گر با رهبری بنیان گذار جمهوری اسلامی (ره) به زباله دان تاریخ ملحق شد و کشور در سایه رهبری مقام معظم رهبری (مد) همچنان در مسیر سعادت و پیشرفت در جهان ادامه داده است ، افزود : استقلال و امنیت جمهوری اسلامی ایران بزرگترین نعمت و مبارزه با استعمار جهانی وظیفه ملت انقلابی ایران است .

وی با اشاره توسعه و خدمات رسانی نظام جمهوری اسلامی در راستای محرمیت زدایی و اجرای اعدالت را در سایه برکات وجود ولی فقیه در جامعه دانست و افزود: توطئه های دشمنان نظام و انقلاب در سایه رهبری های مقام معظم رهبری (مد) خنثی و همچنان صفوف مردم در حمایت از این نظام و انقلاب باشکوه ترو پررنگ تر کشته است .

آیت الله مجتهد شبستری با بیان این موضوع که  اسناد مالکیتی مذکور بصورت رایگان و بعنوان هدیه رهبر معظم انقلاب از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مردم شریف اعطا شد، اظهار داشت :بسیاری از این اراضی تحت مالکیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بودند و تا کنون بدون سند در اختیار مردم قرارگرفته بود.

حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه شهرمیانه نیز ضمن خیر مقدم گویی نسبت به تشریف فرمایی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در جمع مردم میانه و شهر شهدای زینبیه و ثارالله ، با اشاره به بهره مندی جهان اسلام و ملت مسلمان ایران از رهبری فرزانه رهبر معظم انقلاب (مد)،  از حل مشکل اسناد مالکیتی مردم شهرستان میانه در سایه عنایات ویژه و هدیه بزرگوارنه ولی فقیه زمان به عنوان ادله ای محکم در حقانیت و اجرای عدالت در جامعه یاد کرد.
وی ضمن ابراز خرسندی و اعلام بیت مجدد مردم با رهبر معظم انقلاب از تاسیس چهار مدرسه از طرف بنیاد برکت و تخصیص سرمایه برای رفع مشکلات واحد های صنعتی از سوی نهاد های انقلابی تقدیر و تشکر کرد .
لازم به ذکر است در پی این اقدام  مشکل ۶ هزارسند برای ۶ هزار خانوار شهرستان با عنایات رهبر معظم انقلاب از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حل شد.

 

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *