وضعیت نابسامان کوی پزشکان شهر میانه/ گله مندی مردم از خدمات دهی مسئولین+عکس

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، به گفته اهالی کوی پزشکان، مکاتبات کتبی و حضوری با مسئولین مربوطه مبنی بر آسفالت کردن کوی پزشکان صورت گرفته است، که تاکنون هیچ اقدامی بر ساماندهی و رفع مشکلات این منطقه صورت گرفته است.

 

 

از آنجایی که کوی پزشکان در جوار رودخانه قوری چای قرار گرفته است و عده ای افراد ناشناس زباله ها و نخاله های ساختمانی را در بستر رودخانه خالی می کنند و با توجه به اینکه خطر طغیان سیل در این منطقه وجود دارد و ممکن است در صورت وقوع چنین اتفاقی خسارت های جبران ناپذیری بر این منطقه وارد شود در همین راستا اهالی انتظار دارند شهرداری نسبت به ایجاد سیل بند سنگی اقدام کند.

در کنار این مسائل، کوی پزشکان یکی از مناطق مهم شهر تلقی می شود و اکثرا ساختمان های طرح جدید با سرمایه گذاری های والا در آن احداث شده است و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود اما نبود خط تلفن در این منطقه باعث آزار و اذیت ساکنان این منطقه شده است.

 

کوی پزشکان میانه

نبود خط تلفن و غافل ماندن از ابزار اینترنت یک مشکل بزرگ در این دنیای امروز محسوب می شود لذا با توجه به اینکه بسیاری از فعالیت های یک فرد در طول شبانه روز در گستره این شبکه می گنجد.

همچنین در دنیای امروزی که به نام دینای ارتباطات نامیده می شود استفاده از ابزار مدرن برای ارتباط و داشتن اطلاعات از دانسته های روز از ضروریاتی است که نمی توان بدون آن از علم و آگاهی مطلوب و بروز برخوردار بود.

شیخ الاسلامی یکی از افرادی است که ساکن کوی پزشکان می باشد که در گفت و گو با خبرنگار میانه نیوز در مورد نبود خط تلفن اینگونه ابراز نارضایتی می کند: کوی پزشکان میانه آن یکی از مناطق شهرستان است که علی رغم پیگیری در این زمینه همچنان از نعمت خدمات اینترنتی عصر ارتباطات محروم است.

وی با بیان اینکه چندین بار برای درخواست خط تلفن به اداره مخابرات میانه مراجعه کرده است، افزود: دیگر نه تنها من بلکه بسیاری از ساکنین کوی پزشکان به قدری به اداره مخابرات مراجعه کرده ایم که مسئولین این اداره با نوشتن یک نامه و گنجاندن آن در سیستم اداری خود، مردم این منطقه را گول میزنند و میگویند که این نامه را مشاهده کنید ما این مشکل شما را به مخابرات استان ارسال کرده ایم! در حالی که الان نزدیک یک سال است هنوز آن نامه را به مردم نشان می دهند و هیچ نتیجه ای نداده است.

کوی پزشکان میانه

این شهروند اضافه کرد: لازم است که مسئولان از پشت میز بلند شوند و به خود تکانی دهند و از خواب غفلت بلند شوند و بدانند شهروندان ساکن در کوی پزشکان برای حل مشکلات روزانه خود به علت نبود اینترنت به کافی نت ها مراجعه می کند و هزینه های گزافی در این راستا پرداخت می کنند.

وی اظهار داشت: بنده به مسئول بخش شبکه و ارتباطات اداره مخابرات شهرستان رجوع کردم و از او خواستم تا مشکل نبود خط تلفن را حل کند که وی در جواب به من گفت: شما زرنگی نکرده اید چون عده ای دکتر قبل از اینکه ساختمانشان را بنا کنند هر کدام ۴ خط خریداری کردند و خط های کوی پزشکان اکنون تمام شده است.
شیخ الاسلامی افزود: واقعا جای تاسف است مگر مسئولین مخابرات میانه نمی بینند ساکنین این محله از مشکل نبود خط تلفن رنج می برند چرا به هر کدام از آن پزشکانی که رجوع کرده اند و به آنان پول خوبی داده اند ۴ خط می دهند، مگر ما برای گرفتن یک خط تلفن باید زرنگی کنیم چرا کسی جوابگوی مشکلات ما نیست.

با عنایت به مسائل مذکور، درحال حاضر مسئله نبود خط تلفن و اینترنت به یک مشکل اساسی اما خاموش در بیشتر مناطق شهرستان میانه به خصوص کوی پزشکان این شهرستان تبدیل شده است و با توجه به درخواست های مردم این منطقه از اداره مخابرات، متاسفانه این مشکل همچنان پابرجاست و امید می رود مسئولین امر سایه در رفع این مشکل قدم بردارند.

باید گفت جای بسی تاسف است که امروزه رابطه جای ضابطه را گرفته است و اداره مخابرات میانه از ارائه خط تلفن که حق مردم این محله و سایر محله های دیگر است نباید کوتاهی کند لذا به علت کوتاهی و زیر بار مسئولیت نرفتن این اداره بهتر است فرماندار میانه به عنوان یک مسئول بالامرتبه نظارتی به کارکرد این اداره داشته باشد و پاسخگوی مشکلات مردم این منطقه باشد.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *