رئیس‌جمهور حوصله جوابگویی به مردم را ندارد/ هواپیمای ۸ میلیون یورویی را ۱۵ میلیون یورو خریده‌اند

به گزارش میانا به نقل از آناج، احمد علیرضا بیگی دیروز در جمع دانشجویان دانشگاه شهید مدنی با اشاره به تغییر برخی افراد در طول سال‌های اخیر ابراز داشت: در شرایط فعلی کسانی که در فتنه ۸۸ علیه رهبری شعار می‌‌دادند برای حفاظت خودشان امروز از حرف‌های رهبر می‌‌گویند و این پیروزی ولایت است.

وی ادامه داد: در کشور ما یکی از موضوع‌‌های مطرح مسئله برجام است و برخی‌ها تلاش دارند که این را آفتاب درخشان نشان دهند ولی ملاک ما حرف‌های رهبری است.

آنچه در ۸۸ رخ داد برتری یک کاندیدا بود

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی جمهوریت را برآمده از آرای مردم دانست و عنوان کرد: همواره در طول انقلاب ولایت و اسلامیت پشتیبان جمهوریت بوده و برعکس.

وی با اشاره به ناکام ماندن اهداف دشمن در سال ۸۸، خاطرنشان ساخت: آنچه در سال ۸۸ اتفاق افتاد برتری یک کاندیدا بود و برخی افراد که نتوانسته بودند به اهدافشان برسند بحث تقلب را مطرح کردند.

سایه‌ی جنگ را برجام از سر کشور برنداشت

بیگی تصریح کرد: در انتخابات سال ۹۲ نیز آرای برآمده از انتخابات مورد پذیرش بود و لیدر این جریان شعارهایی از جمله آبرومند کردن گذرنامه، چرخش چرخ سانتریفوژ و چرخ صنعت و مذاکرات را داد که در بحث مذاکرات اگر رهبری نبود مذاکره هم نمی‌‌توانست به نتیجه برسد.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیرامون مذاکره با ۵+۱ گفت: با وجود اینکه رهبری از مذاکرات حمایت کردند ولی با این حال همواره تأکید داشتند که به آینده مذاکرات خوش بین نیستند و توصیه می‌کردند که اینقدر برجسته نکنید و نگویید که سایه جنگ را برداشته‌ایم زیرا سایه جنگ را افراد دیگری برداشته‌اند.

ربط دادن آب خوردن مردم به توافق هسته‌ای نقطه ضعف بود

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور متذکر شد: وصل کردن آب خوردن مردم به برجام از جمله نقاط ضعفی بود که طرف‌های مذاکره کننده همواره از آن علیه ما استفاده می‌‌کردند.

بیگی به مشکلات برجام اشاره کرد و افزود: علاوه بر انتقاداتی که به برجام وارد است، این معاهده حتی نمی‌تواند خودش را سرپا نگه دارد و اگر دستاوردی داشته است باید تبدیل به حرکت شود.

وی تاکید داشت: کشوری که دارای موضع انقلابی است باید خود را به هر نوع چالش و تکان آماده کند و اقتصاد مقاومتی باید بر مبنای اقتصاد بدون ذلت باشد.

رئیس‌جمهور حوصله جوابگویی به مردم را ندارد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در همین راستا افزود: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه اقتصاد مقاومتی تشکیل یافت که و معاون اول فرمانده اقتصاد مقاومتی شد در صورتی که این جایگاه رئیس جمهور بود ولی رئیس جمهور حوصله جواب گویی به مردم را ندارد.

وی وضعیت تولید در کشور را نا مناسب دانست و بیان داشت: با وجود سود ۲۸ درصدی بانک‌ها، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده باید یک واحد تولیدی ۵۱ درصد حاشیه سود داشته باشد و در این شرایط کدام آدم عاقل حاضر است ثروت خود را در راه تولید خرج کند.

آقای آخوندی کدام مال دزدی در اموال‌تان وجود دارد که این‌قدر می‌ترسید

استاندار سابق آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در موضوع سوخت و بنزین در طول سال‌های اخیر چه اقدامی جز ساقط کردن مدیریت سوخت و حذف کارت سوخت صورت گرفته است؟ و در بخش جنس‌های خارجی نیز هولوگرام را حذف کردند که وزیر در پاسخ به این اقدام گفت که هولوگرام جعل می‌شود و صورت مسئله را پاک کردند که این توهین به شعور مردم است.

بیگی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از کارخانجات زیر ۳۰ درصد از ظرفیت خود کار می‌کنند، اذعان داشت: با وجود تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مسئولین خود را جدا از مردم ندانند ولی متأسفانه مشاهده می‌شود برخی افراد سفره‌های جدا برای خود باز کرده‌اند و دو وزیر صورت دارایی خود را به تحویل نداده‌اند و اقای آخوندی کدام مال دزدی در اموالتان وجود دارد که می‌ترسید؟

وی تصریح کرد: با پدید آمدن موضوع حقوق‌های نجومی مجلس با مصوبه‌ای مبنی بر افزایش حقوق‌های مدیران می‌خواست صورت قانونی بگذارد که مجلس را واردار کردیم مصوبه خود را پس بگیرد.

هواپیمای ۸ میلیون یورویی را ۱۵ میلیون یورو به ایران فروخته‌اند/ همه فسادها از گور شرکت‌های دولتی بلند می‌شود

این نماینده مجلس دهم با اشاره به خرید ۱۱۱ فروند هواپیما گفت: چه کسی به شما مجوز داده است که این تعداد هواپیما خریداری کنید در صورتی که اولویت ما در کشور چیز دیگری می‌باشد؛ این در حالی است که قیمت اصلی این هواپیماها ۸ میلیون یورو است ولی از ایران با محاسبه سود ۱۵ میلیون یورو پل خواهند گرفت و همه فسادها از گور شرکت‌های دولتی بلند می‌شود.

وی یادآور شد: در حادثه قطار مشاهده کردیم که نمی‌خواهند این حادثه دیده شود ولی در حادثه پلاسکو شبکه‌های تلویزیونی به صورت مستقیم حادثه را پخش می‌کردند ولی چون حادثه قطار نتیجه فضاحت دولت بود نمی‌خواستند نشان داده شود.

در ماجرای حادثه قطار عده‌ای آبروی سیاسی‌شان را در گرو وزیری فاسد قرار دادند

بیگی در هیمن راستا گفت: در حادثه پلاسکو پرچم‌ها سیاه و نیمه افراشته شد ولی برای قطار فقط یک تسلیت گفتند و برخی جریانات سیاسی آبروی خود را در گرو یک وزیر فاسد قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در جریان استیضاح وزیر راه و شهرسازی برخی فشارها بر هیئت رئیسه بود که این کار انجام نپذیرد، توضیح داد: بعد از اینکه ۸۵ نفر استیضاح را امضا کردند ولی تلاش بر این بود که برگزار نشود تا اینکه به لاریجانی گفتم که اگر این کار انجام نشود بعد از دیدار رهبری ۲۹ بهمن ماه جلوی بیت رهبری چهارپایه گذاشته و فریاد خواهم زد که این‌ها می‌‌خواهند پایشان را روی خون کشته شدگان بگذارند.

اصلاح‌طلبانی که از انتخابات قهر کرده بودند حالا به صندوق‌های رأی پناه آورده‌اند

این نماینده مجلس دهم تشریح کرد: در طول سال‌های اخیر تمام نظام غرب رودر روی ایران ایستادند تا بشار اسد سقوط کند ولی جمهوری اسلامی پشت بشار اسد است و باید از این فاکتور برتری ساز به عنوان تأمین منافع ملی استفاده کنیم و چون دولت اعتقاد ندارد نمی‌تواند از این موضوع در مذاکرات استفاده نماید.

وی انتخابات را ثمره اصلی جمهوری اسلامی دانست و افزود: همان اصلاح طلبانی که از صندوق رأی قهر کرده بودند به همین صندوق‌های رأی پناه آورده‌اند؛ مردم ما ارباب هستند و به هیچ کس هم بدهکار نیستند.

لیست اموالم را خیلی وقت پیش به مراجع تحویل داده‌ام

بیگی ادامه داد: همان‌‌هایی که در سال ۸۸ ادعای تقلب داشتند امروز توبه نامه در دست گرفته و موضوع آشتی ملی را مطرح می‌کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر میزان اموالش گفت: بنده چه در زمان نمایندگی و چه استانداری لیست اموال خود را تقدیم کرده‌ام و به نهادهای مربوطه پاسخگو هستم ولی افرادی که مال دزدی دارند چرا لیست اموالشان را نمی‌‌دهند.

وی در جواب انتقاد دانشجویی دیگر مبنی بر اینکه دولت در حادثه قطار اقداماتی انجام داد و مدیرعامل راه آهن استعفا داد، افزود: درست است مدیرعامل راه آهن استعفا داد ولی بعدا به عنوان یک قهرمان از وی تقدیر شد در صورتی که باید این فرد مورد سوال قرار می‌‌گرفت.

بیگی با اشاره عملکرد دولت در برابر حقوق های نجومی گفت: مطالبه مردم این بود که تکلیف حقوق‌های نجومی مشخص شده و مدیران خاطی اخراج شود، ولی چند نمومه اخراج اتفاق افتاد؟ و یک نمونه از مسئولین دولت گذشته سراغ دارید که از این حقوق‌‌ها داشته باشد؟

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *