مقابله با “طلحه” و “زبیر” های کشور بسیار سخت تر از مقابله با آمریکا و استکبار است

به گزارش پایگاه خبری -تحلیلی میانا، آیین گرامیداشت اعیاد شعبانیه با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از پاسداران شاغل و بازنشسته در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

 

 

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد با تبریک هفته پاسدار، سپاه را الگوی عملی دیگران دانسته و بر اتحاد بین قوا تاکید کرد و گفت: نقاط مشترک بین دشمنان جبهه درونی(لیبرال ها، سکولارها و …) و جبهه بیرونی (آمریکا و استکبار) بسیار است اما آنچه از همه خطرناکتر است، رویکرد تغییر محاسبات است و آنها می خواهند با تغییر قانون اساسی، انقلاب زدایی و غربگرایی به اهداف استکباری خود دست یابند اما آنچه می تواند در این میان ولایت، ارزشها و انقلاب را محفوظ بدارد، چیزی جز اتحاد و توجه به آرمانها نیست.

 

 

 

   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه به ۵ مقطع مهم تاریخی – بعثت، غدیر، عاشورا، انقلاب اسلامی، و ظهور و جهانی شدن بعثت و اسلام – اشاره کرده و تصریح کرد: این مقاطع به هم پیوند خورده و مکمل یکدیگرند. بعثت به غیر وابسته بوده و ثمره عاشورا ماندگاری بعثت و غدیر است و انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) و جهانی شدن اسلام و بعثت است.

 

 

 

   وی افزود: اسلام در تمامی این مقاطع متناسب با مقتضیات زمان با چالشها، تقابل ها و مخالفتهایی هماه بوده است اما شدت تهاجمات و شبهاتی که به انقلاب اسلامی توسط دشمنان داخلی و خارجی وارد می شود به هیچ انقلابی در دنیا وارد نشده است.

 

 

 

   حجت الاسلام امیرنژاد با بیان ضرورت فهم و آگاهی مردم به واقعیات بر درک معنای انقلاب و مفهوم مهدویت تاکید کرد و گفت: مقابله با “طلحه” و “زبیر” های کشور که پرچم های “لا اله الا الله” و ” محمد رسول الله” ا بر دست دارند بسیار سخت تر از مقابله با آمریکا و استکبار است چرا که دشمنی جبهه دوم آشکار و ملموس است و اکثریت بر آن وقوف دارند اما دشمنی جبهه اول مستور، منافقانه و عوامفریبانه است.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *