فاصله بین آموزش های دانشگاهی و نیاز روز از آسیبهای مهم جامعه به شمار می رود

 به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حمید شکری در اولین نشست کارگروه آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میانه گفت: دانشگاهها، رشته های متعدد ارائه نموده و دانشجویان نیز با صرف زمان و هزینه، مدرک دریافت می کنند اما فاقد مهارت لازم برای ورود به جامعه و بازار کار می باشند.

 

وی با اشاره به آمادگی آموزش فنی و حرفه ای استان و شهرستان و فعالیت آنها در زمینه مهارت آموزی، بر استفاده از ظرفیت این سازمانها تاکید کرده افزود: باید نیازهای بازار کار ارزیابی و احصاء شده و بر اساس آن،  نسبت به تربیت نیروهای ماهر با استفاده از مربیان مجرب اقدام نمود.

 

فرماندار ویژه میانه افزود: باید با پشتیبانی های مالی لازم، ارائه تسهیلات و نیز از طریق واحدهای تولیدی که به نیروی کار نیاز دارند، جوانان را به سمت اشتغال و بازار کار سوق دهیم.

 

وی با بیان اینکه جوانان جویای کار باید از مهارت لازم برخوردار باشند افزود: می توان از طریق فنی و حرفه ای یا دیگر ادارات و نهادها مانند جهاد کشاورزی زمینه تحقق شعار امسال و منویات مقام معظم رهبری را فراهم آوریم.

 

شکری در پایان از رییس صندوق کارآفرینی امید میانه خواست، وضعیت سیاستهای جدید را از استان اخذ نمایند تا در جلسات اقتصاد مقاومتی و برنامه های آتی شهرستان در جهت سرعت بخشی به روند حل مشکلات بهره لازم را ببریم.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *