اطلاعیه شهرداری میانه در خصوص تبلیغات انتخاباتی در شهر میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، به اطلاع نامزدهای محترم انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر میانه می رساند: در راستای احترام به حقوق کلیه شهروندان محترم و برقراری عدالت در بین نامزدهای محترم و به منظور برقراری نظم و انظباط در تبلیغات انتخاباتی و جلوگیری از اقدامات غیرقانونی و حرکت های ناپسند در نصب اقلام تبلیغاتی، شهرداری میانه همچون انتخابات ادوار گذشته اقدام به برپایی جایگاه های ویژه نصب پوستر و تراکت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی نامزدها خواهد نمود.

 

بدین منظور در نظر است بنر واحدی طراحی، چاپ و نصب شود که حاوی پوسترهای هم اندازه تمامی نامزدها بوده و محل درج برنامه های سخنرانی روزانه آن ها نیز در زیر پوستر هر نامزد پیش بینی شده باشد. لذا از کلیه نامزدها درخواست می شود تا تاریخ ۱۷/۰۲/۱۳۹۶ یک فقره فایل دیجیتال پوستر طراحی شده خود را در اندازه ۳۰در۴۰ سانتیمتر با روزلاسیون ۳۰۰DPI به واحد روابط عمومی شهرداری میانه تحویل دهند تا پس از طراحی و چاپ در موعد قانونی تبلیغات در نقاط از پیش تعیین شده در سطح شهر نصب شود.

 

امید است نامزدهای محترم با اقدام به موقع و همکاری مناسب در اجرای هرچه بهتر این طرح مشارکت نمایند تا شاهد برگزاری انتخاباتی منظم، پرشور و با نشاط باشیم.

 

روابط عمومی شهرداری میانه

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *