خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ولی نعمتان ما در دانشگاه هستند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، دکتر علی سلیمی شاملو رئیس در نخستین جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در سال ۹۶ اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران، ولی نعمتان ما در دانشگاه هستند. هرچه در راه تکریم خانواده معظم شاهد و ایثارگر تلاش کنیم، کم است و خدمت به آنها که در راه خدا از جان خویش گذشتند، عبادت است.

 

 

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، سرمایه های ارزشمند برای جامعه هستند و خدمت به این عزیزان توفیق الهی است افزود: بر همه ما واجب است در راستای ترویج فرهنگ ایثار  و شهادت تلاش ویژه ای را لحاظ کنیم که بدون تردید در سایه این فرهنگ، توفیقات و برکات بسیاری حاصل خواهد شد.

 

سلیمی با اشاره به موضوعات جلسه گفت: بررسی و بروز نمودن آمار دانشجویان شاهد و ایثارگر، بررسی افت تحصیلی و آسیب شناسی آن، برگزاری کلاس های تقویتی برای دانشجویان ستاد، بازنگری در برنامه و اردوهای دانشجویان شاهد و ایثارگر و همچنین مشاوره دانشجویان در اولویت ستاد قرار گیرد تا نتیجه مطلوبی به دست آید.

 

 

رئیس واحد میانه، هماهنگی و تبادل نظر کارشناسان ستاد شاهد و امورایثارگ دانشگاه با اداره بنیاد شهید را به صورت هفتگی خواستار شد.

 

 

در ادامه جلسه، در خصوص مسائل و مشکلات دانشجویان، تعامل هرچه بهتر و بیشتر هر دو نهاد و ارتقاء سطح علمی و تحصیلی آنها بحث و تبادل نظر گردید.

 

 

 جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با حضور دکتر علی سلیمی شاملو رئیس، مهندس حبیب اله خدابنده معاون فرهنگی و دانشجویی علی خاتمی رئیس، کاظم شاکری معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران، رؤسای مراکز آموزشی و اعضاء ستاد در محل دفتر ریاست واحد میانه برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *