تنها نیرویی که هیچگاه به عقب نشینی فکر نکرده و نمی کند سپاه است

 به گزارش پایگاه خبری -تحلیلی میانا،  امام جمعه میانه در این مراسم با بیان اینکه در تمامی کشورهای جهان متناسب با اهداف و راهبردها، سازمانهای مختلفی تشکیل می گردد، گفت: سپاه نیرویی اعتقادی تمام بعدی است که بر حسب نیاز کشور و بر اساس آیه ” و اعدّوا لهم …” توسط حضرت امام خمینی(ره) ایجاد شده و تنها نیرویی است که هیچگاه به عقب نشینی فکر نکرده و راه امنیت کشور به او وابسته است.

 

   حجت الاسلام عبدالله محمدی با اشاره به اینکه عده ای از خواص خودخواه و دنیازده، گمراهانه با وحشت از قدرت پوشالی دشمن، خواستار حذف نیروهای نظامی کشور هستند، اظهار کرد: در مقابل گرگهای تا چنگ و دندان مسلح باید آماده بود و نیروهای نظامی قوی و مقتدر داشت و این نیروها باید به توسعه فراگیری آموزشهای اعتقادی، سیاسی، قرآنی و نظامی لازم بیاندیشند تا دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام گذارند.

 

 

   وی نقش فراموش نشدنی سپاه در خاموش سازی غائله کردستان و تمامی ترورها، کودتاها و نقشه های براندازانه دشمن و منافقان را متذکر شد و افزود: سپاه از ابتدای شکلگیری تا کنون چه در دفاع از شهرها و مرزهای داخلی و چه در مبارزه با تروریسم در ابعاد جهانی به خوبی درخشیده و مایه عزت و ابهت اسلام شده است.

 

 

   حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: علارغم وجود این نقاط قوت، عده ای خائن به کشور و خائف از آمریکا، هنوز در برابر دشمن لرزانند در صورتی که هر چه اینها ما را تهدید و تحریم کرده اند، پیشرفت و توسعه ما در ابعاد مختلف، بیشتر و گسترده تر شده است.

 

 

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز در این مراسم با تبریک سالروز تاسیس سپاه، این نهاد را نهادی انقلابی و پیرو خط ولایت عنوان کرد و گفت: سپاه نهادی است که از بدو تاسیس تا کنون در تمامی عرصه های مورد نیاز کشور، فعالیتی سازنده داشته و همواره مدافع ارزشها، انقلاب، اسلام و ولایت بوده است.

 

 

    کارکنان سپاه میانه در ادامه با روضه خوانی و سینه زنی فرا رسیدن سالروز شهادت هفتمین امام شیعیان- حضرت امام موسی کاظم(ع) را گرامی داشتند.

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *