تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو عملیاتی کردن منویات رهبری است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در نشستی با مدیران بانکهای شهرستان میانه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در راستای تداوم شعار سال گذشته گفت:  تولید و اشتغال در صورتی میسر خواهد شد که بانکها تعامل و همکاری لازم را با مجموعه دستگاههای شهرستان داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته تمام کارها محدود به تسهیلات بانکی نبوده و با روشهای مختلف سعی در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان میانه داشتیم افزود: عدم صدور اجرائیه بانکی برای حمایت از واحدهای تولیدی، تعامل تنگاتنگ با بیمه و اداره امور مالیاتی و عدم قطع امتیازهایی مانند برق و گاز و آب توسط دستگاههای خدمات رسان از جمله برنامه های حمایتی شهرستان میانه از تولیدی ها بود که امیدواریم امسال بیش از سال گذشته برای تحقق اقتصاد مقاومتی، شاهد همکاری و همراهی هر چه بیشتر کلیه دستگاهها از جمله بانک باشیم .

فرماندار ویژه میانه در ادامه با بیان  اختصاص ۱۶۰ هزار میلیارد ریالی دولت در سال گذشته برای احیای واحدهای تولیدی و سهم ۷ هزار ۵۰۰ میلیارد ریالی استان آذربایجان شرقی که در سطح استان رقابت بین شهرستانها حاکم بود افزود: باید تا ابلاغ سیاستهای جدید دولت، همت جمعی خود را صرف تکمیل تعهدات و برنامه های سال گذشته نماییم.

شکری با بیان اینکه سال جدید طبق شعار گویای این است که شعار سال گذشته همچنان  پا برجاست و باید به سوی تولید ملی و اشتغال برویم گفت: ایجاد اشتغال در گرو تولید است.

وی بیکاری را  مهم‌ترین معضل کشور خوانده  گفت: بیکاری به دلیل نداشتن شغل است اما اگر بتوانیم در راستای اقتصاد مقاومتی افراد بیکار را مشغول به کار  کنیم نتیجه‌ آن تولید داخلی می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *