یکهزارو ۳۰۰ نفر سهامدار شرکت آرمان میانه شدند

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی میانا، حمید شکری در جلسه هیئت رئیسه شرکت آرمان میانه،  با بیان اینکه شرکت آرمان در ۲۶ فروردین ماه سال جاری، اولین مجمع عمومی را برگزار خواهد کرد افزود:  در این مجمع نمایندگان انتخاب شده و ۲۰ روز بعد هیئت مدیره انتخاب خواهند شد.
وی در ادامه تاکید کرد: این شرکت با تعهد سهام داران به پرداخت دو برابری سود اولیه یعنی ۱۲ میلیارد ریال آغاز به کار خواهد کرد.

شکری همچنین از پیش بینی برنامه های کاری مناسبی برای شرکت خبر داده گفت: طبق اساسنامه مصوب مجلس شورای اسلامی، کارهای عمرانی شهرستان میانه  بدون تشریفات و مناقصه به این شرکت واگذار شده و اشتغالزایی بالایی ایجاد خواهد شد.

وی توسعه اشتغال، فعال شدن شرکتهای عمرانی شهرستان در زیر مجموعه شرکت آرمان  که از تنوع و کیفیت  بسیار خوبی برخوردارند را از مزایای وجود شرکت در جهت توسعه اقتصادی و اشتغال عنوان نمود.

فرماندار ویژه میانه از مردم خواست تا با توجه به اینکه شرکت آرمان در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد از فرصت استفاده کرده و برای خرید سهام اقدام کنند تا این شرکت بتواند با قدرت بیشتری قدم در راه توسعه و پیشرفت بردارد.

وی با تاکید بر اینکه می توان از طریق شرکت آرمان سالانه امور عمرانی زیادی در حد ۱ هزار میلیارد ریال انجام داده و گردش مالی داشته باشیم افزود: شرکتهایی داریم که به تنهایی ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه دارند و اگر بتوانیم این شرکتها را در قالب شرکت آرمان فعال کنیم خواهیم توانست به اهداف بزرگی در شهرستان دست یابیم.

بابک کبیری رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان میانه نیز در این جلسه گزارشی از روند تشکیل و تکمیل شرکت آرمان میانه ارائه داد.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *