وزیرِ دولت مدعی شفافیت نباید پاسخ خبرنگار را آنگونه می‌داد/ رأی اعتماد دوباره‌ی نمایندگان به آخوندی او را جَری کرده است

به گزارش میانا به نقل از آناج، احمدعلیرضا بیگی در واکنش به بی‌احترامی وزیر راه به خبرنگار، ابراز داشت: آخوندی از جمله وزرایی است که سلوک رفتاری‌اش اینگونه می‌باشد و در گذشته هم این موضوع را ثابت کرده است؛ زمانی که در برابر فاجعه قطار تبریز عنوان کرد «مسافرین قطار بیمه هستند!» اعتقادات خویش را نمایان ساخت اما متاسفانه این عقاید به هیچ وجه زیبنده دولت جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود: در ماجرای حادثه قطار و استیضاح آخوندی مجلس دچار سیاسی کاری شد و با رای اعتماد مجدد راه را برای این کارها باز کرد و اکنون این رفتارها جای تعجبی ندارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم در پاسخ به این سوال که پیامدهای رفتار آخوندی چیست، تصریح کرد: در دولتی که مدعی شفافیت است و در عمل هم می‌خواهد اینگونه کار کند، چنین رفتارهایی نباید مشاهده شود اما در عمل آثاری از این شفافیت در رفتار وزرای دولت نمی‌بینیم و برخی کردارهای این چنینی باعث خدشه‌دار شدن وجهه‌ی دولت در نگاه مردم می‌شود.

وی بیان داشت: ما آرزو می‌کنیم تمامی وزرا به ویژه این وزیر که دارای چنین سلوک رفتاری بوده و در گذشته هم چنین برخوردهایی را از خود نشان داده است، پایبند به اخلاق اسلامی وسلوک راستین دولت مردان اسلامی باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رفتارهایی از این دست از وزرای دولت یازدهم بی‌سابقه نیست، خاطرنشان کرد: وزیران دیگری در گذشته هم نه تنها با اصحاب رسانه حتی با مسئولین رفتارهای نادرستی داشته‌اند و این رفتارها برای وزرای این دولت چندان غیرعادی محسوب نمی‌شود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *