روسیه درباره پیامدهای حمله آمریکا به سوریه هشدار داد

به گزارش میانا، فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، نشست شورای امنیت در خصوص حادثه «خان شیخون» بدون رأی‌گیری پایان یافت ولی مباحثات داغ نمایندگان روسیه و آمریکا در خلال این نشست، خبرساز شد.

نمایندگان دائم روسیه و آمریکا در سازمان ملل، در طی این نشست، بر سر اتهام‌زنی‌های غرب به دولت قانونی سوریه در خصوص حادثه شیخ خامون جدال لفظی داشته‌اند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکایی‌ها پیش از شروع این جلسه، تلویحاً از لزوم حمله به سوریه سخن گفته و پس از آن هم اخبار متنوعی در همین راستا از جمله دعوت تیم دفاعی ترامپ به محل اقامت وی و آماده‌باش دو ناو در مدیترانه منتشر شده بود.

در حاشیه نشست شورای امنیت، «ولادیمیر سافرونکوف» معاون امور سیاسی نماینده روسیه در سازمان ملل، نسبت به عواقب منفی هرگونه اقدام نظامی آمریکا علیه دولت قانونی سوریه هشدار داده و تجربه‌های ناموفق واشنگتن در لیبی و عراق را به آمریکایی‌ها یادآور شده است.

سافرونکوف در جمع خبرنگاران حاضر در سازمان ملل گفته: «باید در خصوص تبعات منفی (حمله به سوریه) فکر کنیم، تبعات منفی، و همه مسئولیت این اقدام نظامی بر عهده کسانی خواهد بود که این ماجراجویی پر شک و شبهه و غم‌بار را شروع کرده‌اند.»

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *