فرماندار ویژه میانه بر پوشش کامل تلفن ثابت در کل شهرستان تاکید کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با تاکید بر اینکه پوشش تلفن ثابت در سطح شهر و روستا باید فراگیرشود، خواستار رفع مشکلات آنتن دهی همراه اول در روستاهای شهرستان و محورهای مواصلاتی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : اسماعیل حیدری آزاد روز پنج شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات فن آوری و اطلاعات شهرستان میانه گفت: محورهای میانه به قره چمن و میانه به ترکمانچای که در جاده ترانزیت شهرستان واقع شده است و حادثه خیز بوده و با ازدحام ترافیک روبروست، فاقد آنتن دهی هستند.

وی با بیان اینکه تلفن ثابت در شهرستان باید توسعه یابد خواستار سرویس دهی آنتن به داخل تونلهای شش گانه شهرستان شد.

حیدری آزاد همچنین خواستارافزایش سرعت اینترنت در شهرستان علی رغم وعده مدیرعامل شرکت مخابرات استان، توسعه شبکه کابلی، راه اندازی نمایشگر در روستاها و توسعه پست بانک و سرویس دهی آنهادر سطح شهرستان از جمله شهرکها و روستاها شده افزود: سرویس دهی پست بانکها در روستاها نیازمند آموزش برای نحوه چگونگی انجام امور مربوطه و طرز رفتار با ارباب رجوع از سوی کارگزاران دارد تا توانائیهای لازم را بدست آورند.

فرماندارویژه میانه اظهارکرد: علی رغم قولهای داده شده در مورد راه اندازی پست بانک در شهرکهای اطراف هیچ اقدامی صورت نگرفته اما امیدواریم با پیگیریهای معاون وزیر ارتباطات و مدیر کل مخابرات استان آذربایجان شرقی شاهد رفع این کمبودها در شهرستان باشیم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *