دولتمردان همت مضاعف در مقوله اشتغال و تولید داشته باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام والمسلمین یونس کیانی در خطبه های نماز جمعه ۴ فروردین ماه در جمع پرشور نمازگزاران در محل مسجد جامع ترکمانچای با اشاره به  شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، افزود: حمایت از تولید داخلی و استفاده از کالای ایرانی معضل بیکاری را حل، اشتغال پایدار را فراهم و اقتصاد را رونق می دهد.

 

امام جمعه ترکمانچای با بیان این موضوع که عدم تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال گذشته در خصوص اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی، باعث شد تا ایشان امسال را نیز سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کنند، اظهار داشت: در شرایط کنونی مهم ترین دغدغه کشور مساله اقتصادی است، از این رو اگر مساله اقتصادی بهبود یابد دیگر حوزه‌ ها و بخش‌ ها نیز دچار تحول می ‌شوند.

 

وی افزود: خروج از رکود در جامعه و رونق اقتصادی نیازمند  برنامه‌ریزی  دقیق و ارائه  راهکارهای درست و منطقی از سوی دولتمردان و پشتیبانی همه‌جانبه از فعالان عرصه تولید و اشتغال حمایت جدی و عملی  از آنان است.

خطیب جمعه ترکمانچای همچنین تفکر انقلابی و مدیریت فعال وکارآمد را  از جمله ملزومات و مبنای تحقق شعار سال از سوی مسئولین عنوان کرد و افزود: اقدام و عمل با اشتغال و تولید یک مفهوم داشته و مردم جامعه انتظار دارند تا آثار آن را در زندگی روزمره خود به شکل ملموسی ببینند.

امام جمعه ترکمانچای همچنین بر حضور گسترده ملت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و افزود: در کنار حضور مردم در صحنه باید افرادی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  کاندید شوند که بتوانند سبب سازندگی و پشرفت شهر و روستا شوند.

وی با اشاره به این موضوع که با شعار دادن نمی توان مشکلات معیشتی مردم را حل کرد و تمامی دلسوزان نظام و انقلاب باید با تبعیت از فرامین  مورد تاکید مقام معظم رهبری در راستای قوانین قدم بردارند، افزود: افرادی برای حضور در انتخابات داوطلب شوند که دارای توان هستند و بدنبال یدک کشیدن نام شورا و یا هر عنوان دیگری نباشند.

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *