مراسم روز شهردار در شهرداری میانه برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از  روابط عمومی شهرداری میانه، به مناسبت ۲۵ اسفند سالروز شهادت فرمانده دلاور لشکر ۳۱ عاشورا که در تقویم ملی به نام روز شهردار ثبت شده است، آئین تکریمی در سالن جلسات شهرداری میانه برگزار و از شهرداران میانه، آقکند و آچاچی تقدیر شد.

 

 

در این مراسم که به ابتکار پرسنل آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری میانه و با حضور شهرداران شهرهای میانه، آقکند و آچاچی و جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری میانه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام مهدی باکری از زحمات و تلاش های شبانه روزی شهرداران شهرستان قدردانی شد.

 

 

خرده فروش شهردار میانه در این مراسم طی سخنان کوتاهی به بیان فضایل اخلاقی و رفتار مدیریتی شهید باکری پرداخت و گفت: شهید باکری با حداقل امکانات و بدون کمترین مزایای رفاهی در شهرداری خدمت می کرد و در شرایط جنگ شهر را اداره می کرد ولی ما امروز خودروهای شاسی بلند سوار می شویم و ادعای خدمت می کنیم. هنر آن است که مثل آن بزرگواران و بی ادعا خدمت کنیم.

 

 

خرده فروش هم چنین به بیان ارزش های فرهنگ قدردانی و تشکر پرداخت و گفت: این که امروز در شهرداری میانه شاهد اینگونه حرکت های ارزشی از سوی همکاران عزیزمان هستیم نشانگر حاکم شدن روحیه پاسداشت و ارزشگزاری به همدیگر است و من صمیمانه از مسئول محترم آتششانی و دیگر همکارانم در شهرداری و آتشنشانی تشکر و قدردانی می نمایم.

 

 

بهنام صفایی مدیر حراست شهرداری های میانه و آچاچی و مهدی پورعباس فرمانده آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری میانه دو همکاری بودند که به نمایندگی از سایر کارکنان شهرداری میانه ۲۵ اسفند روز شهردار را به شهردار میانه و شهرداران آقکند و آچاچی تبریک گفته و موفقیت و سربلندی آنان را از خداوند منان مسئلت نمودند.

 

 

جعفر شاهمحمدی عضو شورای اسلامی شهر میانه آخرین مهمان این جلسه بود که به طور اتفاقی در شهرداری حضور یافته بود و با شرکت در این برنامه از سوی دیگر همقطاران خود در شورای اسلامی شهر میانه روز شهردار را به شهرداران حاضر در مراسم تبریک گفت و یاد و خاطره سردار پرافتخار آذربایجان شهید مهدی باکری را گرامی داشت.

 

 

در پایان این مراسم پس از اهدای لوح تقدیر توسط فرمانده آتشنشانی و خدمات ایمنی به شهردار میانه، کیک تهیه شده از سوی کارکنان آتشنشانی توسط شهرداران حاضر در مراسم بریده و در بین مهمانان توزیع شد.

 

 

عکاس: مجید مختاری و محمدتقی نجفی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *